Utslitt...

x1xtonje07

Forumet er livet
Livet er noe herk for tiden... Emily er syk, og er våken og skriker til langt på kveld, og det vekker jo også Filip... i natt har jeg hatt forferdelig tannpine i tillegg, så jeg har ikke fått sovet mye i natt. I dag var vi både hos tannlegen og legen med emily, så jeg fikk ikke slappet noe av. ihvertfall ikke når sambo plutselig dro på jobb med en gang vi kom tilbake fra legen. Sambo hjelper ikke noe til hjemme, så jeg må gjøre alt, og vi krangler hele tiden (noe vi har gjort i en måned nå...). Er så drittlei, og har lyst til å kaste sambo på dør, sånn at jeg slipper å gråte mer på grunn av han... I dag brøt jeg helt sammen, og da gav han meg litt positiv oppmerksomhet, men ellers er det bare dritt som kommer fra han. I tillegg har jeg snart eksamen, så jeg må lese på det og...

Vi skal egentlig reise til porsgrunn i påsken, og jeg gruer meg sykt til å sitte på toget med et sykt barn og en baby, og en samboer som jeg krangler med hele tiden... dilemmaet er at svigers kommer til å bli både såret og ikke minst sinte om jeg sier at Filip og jeg blir hjemme, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Akkurat nå har jeg bare lyst til å ta meg en lang kjøretur og være alene, men det er jo vanskelig når ting er som de er hjemme...

Huff..dette ble masse klaging, men jeg måtte bare få det ut. Akkurat nå frister det mer å være alenemor med to barn enn å være sammen med en stor drittunge... [:'(]

Ja det er det jeg og tenker, men da får jeg sånne dumme meldinger av svigermor hvor hun skriver endel drit... opplevde det en jul da kun sambo reiste, fordi vi kom fram til at det var best å ikke stresse så langt lille julaften... hun ble visst skikkelig såret... og nå vil hun jo være med Filip også, og bli kjent med han... men men.. får se hva som skjer. uansett reiser jo sambo og emily da... for da kan de jo dra med et annet tog, og ikke et som er fremme klokken to om natten [&:]

ORIGINAL: laban2

Æsj da...hørtes kjipt ut.........hadde jeg vært deg så hadde jeg vært hjemme!!!!!....du skal ikke gjøre ting bare for at andre synser og mener!!!!!!......Vær hjemme og slapp av i påsken dere..ikke stress med å dra bort når det er sånn....det gjør absolutt ikke ting bedre. Stooor nattaklem fra meg

Jeg signerer denne jeg. Man skal tenke litt på seg selv også. [:)]

Han har vel egentlig alltid vært sånn ja, men det er mer tydelig nå når vi har to barn, for da må han jo egentlig stille mer opp.. men nå kan han plutselig dra ut og være vekke noen timer og ikke ta telefonen, og det har han ikke gjort før. Problemet med svigers er at de mener det alltid er min feil om det skjer noe de ikke liker, så det blir vanskelig å si til de at jeg ikke kommer... men nå har emily blitt enda mer syk da - hovnet skikkelig opp i kinnet, så vi får se hva vi gjør med hele reisen.

Men... det er ihvertfall nesten slutt mellom sambo og meg da. han sa i går at han ikke orket alt stresset, og at han ikke visste om han ville stille mer opp hjemme, så da må jeg vel stille ham et ultimatum. orker ikke maset lenger ihvertfall.

ORIGINAL: FebruarGullet

Veit så veldig godt hvordan du har det. Sambo er heller ikke akkurat drømmemannen når det kommer til å hjelpe til hjemme eller hvertfall være støttende. Han er borte hel uka pga jobb (han lovte det ikke skulle være sånn når emil var født, men...) Jeg har vært alene med emil mer eller mindre hele tiden, og jeg begynner å bli temmelig sliten, og i tillegg har man jo alt som skal gjøres hjemme.
Orker ikke tenke på alt du har å stri med med TO barn....

Til tider lurer jeg på om det er lettere å være alene, enn å være alene hele tiden.. Da slipper jeg hvertfall å irritere meg over at han ikke er her eller hjelper til.

det er akkurat det jeg og tenker. jeg vet godt at det er hardt å være alenemor, men det er bedre enn å egentlig ha en som skulle ha stilt opp, men som ikke gjør det. og han er heller ingen kjæreste for tiden, bare en som skifter på filip noen ganger eller hjelper emily på badet [&:] og det klarer jeg jo selv. han er veldig mye sur, og blir irritert med en gang jeg ber han om å gjøre noe, for da "maser" jeg synes han. prøver å si at jeg selvfølgelig ikke maser om han gjør det jeg spør han om med en gang, og slipper å be han om det hundre ganger før han gjør det i sinne...

åja det frister!! Bare kjipt for emily da.. at vi ikke får brukt ferien sammen... og kanskje litt dårlig gjort overfor svigermor som gleder seg til filip kommer[8|] sambo har jo ikke engang sagt ifra at vi kanskje ikke blir med... men det er jo hans problem da[&:] jaja... finner vel ut av det til slutt..takk for gode oppløftende ord!

Sån som situasjonen deres er nå, så syns jeg du og Filip skulle kost dere hjemme jeg. Hørtes fryktelig stressende ut å dra en liten baby på 1 mnd på toget og bo hos svigers når forholdet til samboeren din er så dårlig som det er nå.
Kanskje du og samboeren din også har godt av å være litt fra hverandre?

Sender deg en trøsteklem ihvertfall! Håper det ordner seg!! [:)][:)]

ORIGINAL: Tulip

Sån som situasjonen deres er nå, så syns jeg du og Filip skulle kost dere hjemme jeg. Hørtes fryktelig stressende ut å dra en liten baby på 1 mnd på toget og bo hos svigers når forholdet til samboeren din er så dårlig som det er nå.
Kanskje du og samboeren din også har godt av å være litt fra hverandre?

Sender deg en trøsteklem ihvertfall! Håper det ordner seg!! [:)][:)]

Ja det kan kanskje være greit å være litt vekke fra hverandre ja.. nå er vi jo bare lei hverandre virker det som [:'(] takk for fine ord [:)] Finner nok ut hva vi skal gjøre... har bare så lyst til å være med emily også, men jeg vet jo godt at hun veldig gjerne vil være med til farmoren og farfaren sin da.. og at hun kommer til å få det kjempefint der.

Back
Topp