x1xtonje07
Forumet er livet
Livet er noe herk for tiden... Emily er syk, og er våken og skriker til langt på kveld, og det vekker jo også Filip... i natt har jeg hatt forferdelig tannpine i tillegg, så jeg har ikke fått sovet mye i natt. I dag var vi både hos tannlegen og legen med emily, så jeg fikk ikke slappet noe av. ihvertfall ikke når sambo plutselig dro på jobb med en gang vi kom tilbake fra legen. Sambo hjelper ikke noe til hjemme, så jeg må gjøre alt, og vi krangler hele tiden (noe vi har gjort i en måned nå...). Er så drittlei, og har lyst til å kaste sambo på dør, sånn at jeg slipper å gråte mer på grunn av han... I dag brøt jeg helt sammen, og da gav han meg litt positiv oppmerksomhet, men ellers er det bare dritt som kommer fra han. I tillegg har jeg snart eksamen, så jeg må lese på det og...
Vi skal egentlig reise til porsgrunn i påsken, og jeg gruer meg sykt til å sitte på toget med et sykt barn og en baby, og en samboer som jeg krangler med hele tiden... dilemmaet er at svigers kommer til å bli både såret og ikke minst sinte om jeg sier at Filip og jeg blir hjemme, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Akkurat nå har jeg bare lyst til å ta meg en lang kjøretur og være alene, men det er jo vanskelig når ting er som de er hjemme...
Huff..dette ble masse klaging, men jeg måtte bare få det ut. Akkurat nå frister det mer å være alenemor med to barn enn å være sammen med en stor drittunge... [:'(]
Vi skal egentlig reise til porsgrunn i påsken, og jeg gruer meg sykt til å sitte på toget med et sykt barn og en baby, og en samboer som jeg krangler med hele tiden... dilemmaet er at svigers kommer til å bli både såret og ikke minst sinte om jeg sier at Filip og jeg blir hjemme, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Akkurat nå har jeg bare lyst til å ta meg en lang kjøretur og være alene, men det er jo vanskelig når ting er som de er hjemme...
Huff..dette ble masse klaging, men jeg måtte bare få det ut. Akkurat nå frister det mer å være alenemor med to barn enn å være sammen med en stor drittunge... [:'(]