utslitt, vært hos legen.

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg er totalt utslitt om dagen i tillegg til kvalm, så jeg ringte i går og fikk legetime til i dag. fastlegen min hadde ikke tid så jeg fikk time hos min gamle fastlege (fikk helt uventet ny lege i høst fordi min lege hadde overfylte lister. har hatt samme legesiden fastlegeordningen startet omtrent).
og jeg kjenner at jeg savner den fastlegen min, han er så veldig lett å prate med, forståelsesfull, tar seg tid og flink.
hun nye virker både flink og grei hun også så er sikkert bare fordi jeg ikke kjenner henne enda og han gamle kjenner jeg godt.

vel hvertfall fikk jeg sykmelding fram til min neste legetime som er 11 mars :-)

Så bra du fikk sykmelding :) Jeg er selv sykmeldt 100 % og har vært det nå i 3 uker pga kvalme,svimmelhet,hodepine og generell dårlig form. Er godt å ha formiddagen for seg selv til å slappe av :)

ja kjenner jeg trenger det nå, de siste dagene jeg har vært på jobb har jeg stort sett ligget strak på sofa til jeg skulle legge meg og det er ikke morsomt verken for meg, sambo eller hvertfall ikke for gutte min på 2 år.

Det gjør nok godt! Selv er jeg 50%, godt å ha god tid på morran og korte dager på jobb... Legger opp dagen min selv. Vi fortjener å slappe litt ekstra av nå! :)

ja trenger det nå og før jeg gikk ut døra sa han, dette betyr IKKE at 2 åringen får fri fra bhg, du skal ta vare på deg selv og gå deg en tur HVER dag hehe

Godt du har mulighet til dette og ta vare på deg selv nå slik at du får full uttelling for tiden :)

Back
Topp