utslitt psykisk og fysisk

myggen

Første møte med forumet
[&o] Hjelp jeg vet nå ikke min arme råd. har hatt bekkenløsning i ni mnd, er nå 11 dager over termin, har hatt kraftige kjynnere i en mnd, og nå kraftige veer i tre uker, men har en unge som ikke vil legge seg ned og presse på, så har derfor bare to cm åpning. Har kjempe vondt og sover ikke, fått noen piller fra sykehuset men de hjelp ikke, like sterke veer. er helt utslitt både fysisk og psykisk nå, vet ikke hva jeg skal gjøre, blitt gal rett og stett.. noen tips???? trenger hjelp raskt..
Vennlig hilsen er uslitt Maria

Desverre har jeg ikke noen gode råd og komme med. Men stemmer det ikke at når man er gått 14 dager på overtid blir det satt i gang av sykehuset? Jeg er litt usikker der, men det MÅ jo bare skje noe snart. Klart du er sliten både fysisk & psykisk, og det er kjempe trist at d skal bli så sliten før babyen kommer.

Jeg ville bare sende deg en god klem & ønske deg lykke til.
Håper virkelig det skjer noe snart...alldelses snart!!!!

Klem fra Kathrine

Da må du jo FORLANGE at sykehuset gjør noe. De kan jo ikke la deg gå sånn! Det er jo bare å slite ut både deg og ungen, og det er jo ingen vits i. Nei, få deg en god natts søvn 8prøv ihvertfall) og få så med deg noen med ekstra krefter og krev å bli satt i gang. Sånt går ikke an.

jeg hadde forlangt, epuderal og drupp. det fikk jeg når jeg fødte datteren min.
du må stå på og forlange at dem gjør noe.

Back
Topp