Utslitt på dagtid - Søvnløs om natten..

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Flere som har det slik?
Har vært symeldt en ukes tid nå, og da har jeg utnyttet sofaen litt når jeg er alene hjemme på dagtid. Enkelte dager kan jeg duppe til flere ganger, og over flere timer. At man ikke får sove til natten da, er jo kanskje en logisk forklaring. Men i dag, så sto jeg opp i rett tid, har ikke sovet noe utover dagen, ( har vært så trøtt at jeg har sett stjerner innimellom ) men likevell, nå ligger jeg her å vrir meg igjen. Blir d reprise fra de andre nettene så sovner jeg ikke før i 2-3 tiden.. :/ Jeg kjenner dette begynner å bli slitsomt. Ja, blir vel mer søvnløse netter når babyen kommer, så må vel bare get used to it! Men, gosh hvor utslitt jeg er for tiden :(. Og når jeg i tillegg går å har så lite overskudd er jeg mer sint og merker jeg. Glefser for ingenting :o

Har det sånn selv. Synes det nesten er verre enn å ha en baby. Min datter hadde ikke kolikk så det ble søvn i 3 timer om gangen. Sovna flere ganger med hu på puppen osv. Men det er fortsatt bedre enn dette. Min kropp fungerer nå som min datter. Hvis jeg står opp sammen med hu og sover dupp sammen med hu så blir jeg faktisk litt trøtt om kvelden og er det selv om jeg har lagt meg i senga.

Flere som har det slik?
Har vært symeldt en ukes tid nå, og da har jeg utnyttet sofaen litt når jeg er alene hjemme på dagtid. Enkelte dager kan jeg duppe til flere ganger, og over flere timer. At man ikke får sove til natten da, er jo kanskje en logisk forklaring. Men i dag, så sto jeg opp i rett tid, har ikke sovet noe utover dagen, ( har vært så trøtt at jeg har sett stjerner innimellom ) men likevell, nå ligger jeg her å vrir meg igjen. Blir d reprise fra de andre nettene så sovner jeg ikke før i 2-3 tiden.. :/ Jeg kjenner dette begynner å bli slitsomt. Ja, blir vel mer søvnløse netter når babyen kommer, så må vel bare get used to it! Men, gosh hvor utslitt jeg er for tiden :(. Og når jeg i tillegg går å har så lite overskudd er jeg mer sint og merker jeg. Glefser for ingenting :o
Jeg kjenner meg sååå igjen! Jeg sovner ikke før i 2-3 tiden og står opp i 7-8 tiden.. pga kvalme riktig nok.. Vurderte å spørre på apoteket om noe naturlig te som kanskje kan hjelpe. Før jeg ble gravid gikk jeg på quetiapine (antipsykotika) for bipolar lidelse, og måtte selvfølgelig slutte med de nå. De tok jeg på kvelden før jeg skulle legge meg, og sovnet tvert.. så er nok kanskje derfor også at jeg er så våken. Men det verste er at jeg faktisk føler meg opplagt når jeg våkner etter 4 timers søvn.. merkelige greier :p

Back
Topp