Utslitt og null motivasjon

Rockemamma88

Flørter med forumet
Var nettopp på UL i forbindelse med min overvekt... innså i dag at jeg har nøyaktig 2mnd til termin, og det tok virkelig fra meg all motivasjon. Jeg er så stor og tung og sliten, gjør så vondt overalt og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal holde motet oppe i to måneder til. Mest lyst til å legge meg å grine. Noen råd?
 
Du er ikke alene. Klarer ikke sove mer enn 2-3 timer hver natt, og sliter veldig med tung pust. Klarer så vidt gå trappen hjemme uten at jeg får åndenød. 2 måneder igjen her også. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg i gjennom dette.
 
To måneder her også :meh:
Frem til nå har det gått raskt, men ingen ferie og uutholdelig varme (ingen form for ventilering på jobb, så godt over 30 pluss med død luft på kontoret) tar motet fra meg... Ingen råd altså, bare medfølelse og en «du ække aleine» :cool:
 
Har følt det sånn siden det var 4 måneder igjen [emoji85] Det var sånn TO måneder igjen til det er TO måneder igjen!

Her har jeg satt mange delmål underveis, sånn som kontroller, ultralyd, sykemeldingsperioder, månedsskifter osv. Hjalp nok litt på å ha en mnd med 50% jobb (jobbet 30% før og etter), så målet da ble å klare å holde ut den mnd. Var sliten og demotivert men telte da ned dager mot å få økt sykemeldingen igjen.

Så kom endelig juli og mann og barn tok ferie, så mye farting til stranda, familiebesøk osv (jobber 3 halve dager i uka så var med på ferieaktiviteter på fridagene mine og etter jobb). Da gikk tiden fortere!

Nå teller jeg ned til høygravid, antall arbeidsdager igjen, bhg-start, månedsskifte og permisjonsstart som er samme dag som første skoledag. 1,5 mnd igjen til termin nå. Jo også husker jeg at jeg la veldig vekt på at nå er det UNDER to mnd igjen dagen etter det var 2 mnd igjen [emoji23]

Lengter veldig etter å få ut ungen, gleder meg skikkelig, så må bare prøve å fylle tiden med aktiviteter og pleie psyken best mulig [emoji173][emoji846]
 
Har 5 1/2 uke igjenn å kjenner meg igjen i det dere skriver.
Sover 2-3 timer i løped av ei natt tung og allt gjør vondt.
For å ikke snakke om kvalmen som er tilbake for fullt for min del hvertfall :sour:
MEN nå skal det være sagt, vi er aldri vært så nære som nå :p
For å få dagene til å gå så har jeg begynt å rigge barnerom og stelleplass samt rydde og sortere i tøy. Litt og litt ettersom allt går i snegle fart her hjemme :meh:
Men det er slike ting som holder meg motivert.
 
Sender deg en god klem! 2 MNDR igjen her også.

Hvorfor sover vi så lite nå? Jeg er i veldig fin form, men siste uka sover jeg ikke mer enn 3 timer pr natt. Tisser sikkert ti ganger før jeg sovner, men våkner uansett tidlig på morgenen. Hvorfor er det sånn?Blir sprø selv, om det fortsetter
 
Skjønner hvordan du har det, jeg har 72 dager, altså 2 måneder og 11 dager igjen til termin! [emoji30]
Jeg er ikke noe særlig stor heller, så kjenner jeg er spent på den siste tiden [emoji85]
 
Takk for støtte, dere. Ja, det er knalltøft å gå gravid nå. Den varmeste sommeren i manns minne. Ikke rart vi sover dårlig og fungerer dårlig. Krysser fingre for at vi alle slipper mange dager over tiden [emoji173]️
 
Back
Topp