Utslitt mamma

tippetue

Forumet er livet
Nei nå må jeg bare klage litt,[:'(]
Minsten begynte med stygg hoste noen uker føre jul, 22 desember var vi på legevakta å det ble påvist luftveisinfeksjon å fikk en pencilinkur, 16 januar var det pån igjen, ny tur til legevakta å fikk påvist luftveisinfeksjon med bronkitt, fikk en annen pencilinkur og bricanyl(hostesaft) han tok ferdig den kuren å 2 dager etterpå fikk han 40 i feber å den varte i 3 dager for så bli til ett stygt utslett på overkroppe, han hadde da hatt den 4 barnesykdommen, midt oppi sykdommen til minsten har vi andre hatt omgangssyke.
Å i går fikk mellomste høy feber å begynte å slite med å puste, dette fortsatte i dag, så kom akkurat fra legevakta nå å han har lungebetennelse!!!!
Er dette virkelig mulig!!!!
Er så sliten, null søvn å null tid til noenting,kommer ikke ut av huset for de skal helst ikke være ute[&o]
Og sliter selv med stygg hoste å sånn ,men har ikke tid til å ta med selv til legen for har ikke tid til å være syk!!

KLAGE KLAGE KLAGE

nå syns jeg vi har hatt vår dose sykdom for flere år fremover!!!!!!!![:'(][:'(][:'(]

uff, hørtes veldig slitsomt ut[:'(] får virkelig håpe dere har fått deres dose for i år. masse god bedring til hele gjengen![:)][:)]

Takk[:)]
Ganske utslitt nå ja, får håpe dette er slutten på all sykdom!!
Så vondt å se de små ha det vondt[&o]

ORIGINAL: Småtroll nr 2

uff, hørtes veldig slitsomt ut[:'(] får virkelig håpe dere har fått deres dose for i år. masse god bedring til hele gjengen![:)][:)]

off stakkars deg!.. god bedring!

huff da vennen, er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe dere litt?? i så fall må du bare sende en melding eller noe altså [:)] bor jo ikke veldig langt unna [:)]

uff slitsomt[&o] føler virkelig med dere alså!!! Håper dere er ferdig med all sykdom å for reste av 2011 nå, krysser figerene for det ihvertfall!!! Masse god bedrig til dere alle og håper dere blir fort friske!!!!

ORIGINAL: emilie og vesla

huff da vennen, er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe dere litt?? i så fall må du bare sende en melding eller noe altså [:)] bor jo ikke veldig langt unna [:)]

Lite å gjøre,bare så ensomt å være hjemme hele tiden..
men takk som tilbyr=)

sign[:D]

Signerer

Huff... ja dere har virkelig fått nok nå..  :( :(   Nå håper jeg dere blir friske og holder dere alle friske i lang tid!!  KLEM

har jo aldri truffet deg, men dersom det ikke er smittefare, kan jo baby og jeg komme på besøk om du vil [:)]
ORIGINAL: tippetue

men takk som tilbyr=)

har jo aldri truffet deg, men dersom det ikke er smittefare, kan jo baby og jeg komme på besøk om du vil [:)]

men takk som tilbyr=)

Har nå spist pizza med deg da[;)]

å herregud!!!![&o] (FLAU) selvfølgelig har du det [:D] jeg hadde fullstendig glemt det i farta... husker det nå [:)] hihi unnskyld [:)]

men takk som tilbyr=)

Har nå spist pizza med deg da[;)]

ORIGINAL: BethinaogTheodor

Huff, skjønner godt at du er sliten.
Krysser fingrene for at dere blir fort friske alle mann :)

Back
Topp