Utslitt, ingen energi og rett og slett sliiiiiiten!

MA.CN

Forelsket i forumet
Jeg har store problemer med å få i meg mat og går stort sett halve dagen uten mat pga kvalme.
Og når jeg spiser så spiser jeg kun mellom 50 til 100g før jeg enten er mett eller er kvalm igjen.
Dette kjennes utrolig godt på kroppen når jeg trener 3 ganger i uken :/
Klarer såvidt å komme meg opp om morgenene, er alt for sliten til å traske på butikken å handle, må sove på dagtid og er generelt litt mutt, stille og ikke så blid for tiden.

Så i dag knakk jeg helt sammen og begynte å grine forran fysioterapauten :smiley-ashamed008

Han vet at jeg er gravid og begynte først å le litt fordi han selv nylig har hatt en hormonell kone og vet at vi tydeligvis lett tar til tårene. laughing7

Vi ble enige om at jeg skulle ta det litt roligere de to siste gangene og så blir det ferie i en mnd, og da håper jeg virkelig at formen er tilbake ved oppstart igjen :)

Skal bli så deilig med ferie og en vakker dag bli kvitt denne kvalmen!(håper den forsvinner før uke 17 denne gangen!)

Andre som kjenner det er litt tungt å være til for tiden?

Jepp.. Jeg ligger stort sett i senga hele dagen:( pga kvalme men blir jo lite energi når jeg ikke spiser...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Skulle ønske jeg kunne ligge i senga hele dagen :-(

Jeg er veldig trøtt og sliten for tiden! Vært hjemme fra jobb i dag og har sovnet to! ganger på sofaen.. Ellers sliter jeg meg gjennom arbeidsdagene. Heldigvis snart ferie ;) Har lite matlyst og veldig endret smak :p Sliter med noe kvalme og en del halsbrann/ sureoppstøt...

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

Back
Topp