Utslitt etter julebord

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Åh heisann, jeg var på julebord i går.
Og er så vanvittig sliten i dag.

Det var jo en enpersonskomite bestående av meg, så jeg ønsket velkommen, introduserte talerne, arrangerte en liten kahoot, kommuniserte med de som drev steder da de ganske tidlig måtte gi beskjed til noen om at de var for beruset til å være der..

Og å prøve å ikke vise at jeg er gravid. Jeg rakk forsyne meg av kaldmaten en gang og pinnekjøtt en gang, men fikk bare spist halvparten.

Og hopping og dansing siste timen, vi avsluttet kl ett, og så måtte jeg være igjen litt med noe småting.

Hjem og en dusj og var i seng rett før halv tre!

Våknet av junior 7.30, mannen sto opp og jeg puttet i ørepropper. Og sov til ti på tolv!

Og sov en time til da junior tok en nap.

Og likevel skikkelig skutt.
Nei, det er ikke helt forenelig med sen nattefesting. Har i tillegg hatt en del brun utflod i dag, leste at man kan få det ved trening (regber hopping og dansing som trening), så krysser fingrene for at alt er bra..
 
Fra mitt ståsted høres du ut som superwoman! Godt jobba! Det er ikke rart om du har vært litt sliten i etterkant, vel fortjent med en avslapningsdag etter en slik kveld. :) Angående utfloden vet jeg ikke så mye om det, men krysser fingrene for at alt er i orden med spiren!:Heartred
 
Helt enig! (Sniker fra mars) Jeg var utslitt etter julebord som gjest! Og jeg gikk hjem kl 23. Er i uke 25 da, but still.
 
Fra mitt ståsted høres du ut som superwoman! Godt jobba! Det er ikke rart om du har vært litt sliten i etterkant, vel fortjent med en avslapningsdag etter en slik kveld. :) Angående utfloden vet jeg ikke så mye om det, men krysser fingrene for at alt er i orden med spiren!:Heartred

Hehe tusen takk - jeg var veldig heldig som fikk sovet så lenge i går i alle fall :)
 
Back
Topp