Utslitt av ingenting...

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
I dag har jeg vært på kontroll hos legen igjen - BT opp, men heldigvis ikke mer enn spor av prot i urin denne gang. Mer ødem også...med det sees jo godt.

Joda...etter kontroll skulle jeg innom to steder for å kjøpe bursdagsgave til sambo. Heeeeeeeelt utslitt jeg! 2 steder lissom!
I tillegg mått jeg stoppe på ett kjøpesenter fordi jeg fikk kynnere så jeg holdt jo på å tisse på meg. Kommer inn i kjøpesenteret - og do er jo selvfølgelig heeeeelt på andre siden. Går så fort jeg kan og er helt gjennomsvett når jeg kommer frem....
Åh....det skal bli godt å ikke være gravid mer snart asså!

uff kjenenr meg godt igjen i det du skriver om å ikke klare noe.. jeg er helt ute å kjører for tiden, klarer ikke rydde her hjemme, bare det å komme seg til legen er slitsomt. kunne sikekrt ligget å sengen hele dagen.. var hos legen i dag, blodprosenten var på 9,6 så kanskje det er derfor jeg er så sykt sliten hele tiden..

Gleder meg til å få litt energi igjen.

håper du slipper unna svangerskapsforgiftning da! vertfall bra det ikke var noe i urinen!:)

ORIGINAL: LillaLenta

skjønner det så godt!! Føler det sånn selv.. Skal ingenting til før jeg er dødssliten.. Slapp av resten av dagen da..:) så ringes vi i løpet av helga, og kanskje treffes på mandag? :)

Ja, det hadde vært kos [:D] [:D][:D]

Det er litt bale når det er slik..
Blir selv sliten og utrolig varm.. Føles ut som jeg skal brenne vekk når jeg går på senter..
Jeg sto i kø på en butikk her om dagen og da holdt jeg på å kope, ble så utrolig varm.. skal ingenting til for at jeg begynner å svette..

Back
Topp