utslett

lillemolla

Gift med forumet
.jeg har fått sånne bittesmå røde nupper på innsiden av lårene.de klør noe helt j...[:@]
Noen som vet hva det er og noen tips til å få det vekk???? Holder på å bli sinnsyk

Heihei og riktig god morgen:-) Jeg har vært plaget med det samme som deg, jeg fikk nupper på magen og de klødde noe helt utrolig!!!! [&:]

Men de ga seg etterhvert, så nå hender det at jeg får en og annen nupp som klør litt, men ingenting i forhold til det jeg hadde...

Hvis det klør hele tiden kan du jo smøre på Eurax, det er en krem som kun hjelper mot kløe...

Ha en finfin dag:-)

Hei Lillemolla. -jo jeg kjenner meg igjen der ja..våkner på nettene og klør å klør å klør[:@]Men da jeg fikk anbefalt hvitvask/liniment av noen så ble den verste kløen dempet. Disse nuppene er bare noe vi gravide damer får iblant,men det gir seg etterhvert[:)]Ikke alle som får det da,men ganske mange har jeg inntrykk av[;)]

Jeg snakka m ei venninne av meg igår som fortalte at legen hennes hadde sagt at det var endel nyere forskning på svangerskapskløe nå, og hvis en får det, skal en kontakte legen og ta en blodprøve. Dette er vel kansje for forskningens del, at de får litt flere referanser på årsakene til det. Dette er veldig ny forskning, så det er ikke sikkert at legen din er oppdatert på dette enda, men spør dhan for sikkerhets skyld.

Back
Topp