4åringen har fått et utslett. Det begynte så smått en dag da hun ble sendt i bhg i tights på morgenen og enda gikk med det da vi hentet og det var 25grader i skyggen (de hadde hatt av tøyet og lekt med van, lløpt gjennom vannspreder osv) 
Jeg har tenkt soleksem eller varmeutslett, så prøvd å begrense sol, smøre med aloe vera osv. Men det blir bare verre, og nå ser det vondt ut (hun sier at det ikke gjør vondt og ikke klør)
det er i ansiktet, ved ørene, nakke og hals.
Noen formening om hva det kan være? Nå skal vi passe ekstra på i helga ifht sol og varme, og se om det blir mindre hissig. Eller så ringer jeg legen over helga.

Jeg har tenkt soleksem eller varmeutslett, så prøvd å begrense sol, smøre med aloe vera osv. Men det blir bare verre, og nå ser det vondt ut (hun sier at det ikke gjør vondt og ikke klør)
det er i ansiktet, ved ørene, nakke og hals. Noen formening om hva det kan være? Nå skal vi passe ekstra på i helga ifht sol og varme, og se om det blir mindre hissig. Eller så ringer jeg legen over helga.
prikkene ser ikke ut til å være i nærheten av å væske, så er egentlig ikke bekymret for det. Men skal absolutt følge med