Utslett

Bkno0666192

Andre møte med forumet
Er det mulig?

Får utslerr på armene fra tid til annen mulig reaksjin på varme og kulde.... utslettet svir og huden kjennes ru ...

Idag fikk jeg også utslett mellom bena .... på insiden av låret ... men det er lite og svir ikke

Har fått forskrevet telfast til utslettet

Idag ioplevde jeg plutselig vondt i halsen... var fin til etter en dusj... men jeg er forkjølet ... nyser og snørr

Hadde dere brydd dere med det?

Er det mulig?

Får utslerr på armene fra tid til annen mulig reaksjin på varme og kulde.... utslettet svir og huden kjennes ru ...

Idag fikk jeg også utslett mellom bena .... på insiden av låret ... men det er lite og svir ikke

Har fått forskrevet telfast til utslettet

Idag ioplevde jeg plutselig vondt i halsen... var fin til etter en dusj... men jeg er forkjølet ... nyser og snørr

Hadde dere brydd dere med det?
Står att det er ett svar men jeg ser ikke noe?

Takk:) Snakket med legevakt som mente det ikke kunne ha noen sammenheng . Og sa jeg kunne prøve drikke litt kaldt vann og ta en paracett for å dempe hevelsen i halsen . Tok meg noe vann og en allergi tablett istede .....

.men var nettopp forkjølet med tett nese tørr i munnen og svelg hver natt i flere dager .... men har vært veldig skiftende vær her og jeg er fæl til å gå med jakka åpen. .... og ut med søpla uten jakke etc

Back
Topp