Utslett

Bkno4893172

Forelsket i forumet
Hva kan dette være? Baby 10 mnd. Har også under øynene og i pannen. Men ingenting på kroppen. Skal på helsestasjonen på fredag. ImageUploadedByBV Forum1411989898.550050.jpg

Hormonutslett? Ammer du?

Bruker hun smokk. Hente at vesla fikk utslett rundt munn pga kombinasjonen smokk og sikkel.

Sånn er min jente på 11 mndr også.. I bhg sa de at det kunne være en reaksjon på noe hun har spist.. Jeg mistenker at kaviar har skylda her..

Har hun nylig hatt feber?

Hadde en dag med feber forrige uke, men utslettet var her før det. Har prøvd å tenke over hva hun spiser eller Evt kan reagere på, men finner ikke ut av det.

Så rart.. Kan det være tøymykner eller noe hun har kommet borti tilfeldig?
Leker med maling i bhg eller noe?

Ser ut som elveblest eller lignende. Jeg ser slik ut når jeg har spist jordbær :P

Varmeutslett kanskje? Veldig vanskelig. Vedvarer det ville eg tatt en tur til legen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min fikk slik om hun spiste mye frukt.. Det så ikke ut når hun spiste appelsiner,men vi ga hun det siden hun ikke hadde plager med det-kun utslettet. Nå spiser hun masse frukt uten å få utslett :)

Min fikk slik om hun spiste mye frukt.. Det så ikke ut når hun spiste appelsiner,men vi ga hun det siden hun ikke hadde plager med det-kun utslettet. Nå spiser hun masse frukt uten å få utslett :)
Ja hun spiser mye frukt.... Kanskje prøve å kutte ut det noen dager å se:)

Back
Topp