utslett...

Fragma

Betatt av forumet
prinsen min har fått utslett, eller jeg vet ikke hva det er. Det begynte med noen kviser å det har bare blitt verre. det er nå bittesmåe nupper i kinnene å nå har det kommet i pannen. Det blir bare verre. Noen som vet hva dette er? å hva som funker sånn at det ikke blir så rødt?

Det har min å...Er ikke det vanlig a? Å kommer fra morsmelka? Spurte helsesøster om det, og det var bare sånn som kom det. tantungen min hadde det å. Bruker a-krem på det jeg..da blir det bedre. Men kan jo hende din har noe annet da [:)]

mamman min mente også det kom fra morsmelka, men det ble så mye plutselig. Men da er det sikkert vanlig. Takker for svar :) Har faktisk brukt a-krem på jeg å [:D]

ja ble mye på en gang her å..Men det går bort etterhvert, også kommer det nye[;)]Min har en på øreflippen å[:)]

hmm ja hørt om flere som har fått det.. men går også å smøre på morsmelk og la lufttørke....

jeg bruker morsmelk til alt omtrendt jeg..

øyekatar
tett nese
utslett
etc

Det er nok hormonutslett og det er helt vanlig. Her har det gradvis begynt å gå vekk av seg selv.

ORIGINAL: These

Det er nok hormonutslett og det er helt vanlig. Her har det gradvis begynt å gå vekk av seg selv.

Det er helt vanlig.Her begynner det også å gå over.

ORIGINAL: Lollos

ORIGINAL: These

Det er helt vanlig.Her begynner det også å gå over.

Back
Topp