utslett

lillevenn

Elsker forumet
snuppa mi har fått utslett, har hatt det en stund nå. Fikk det først på magen, bestilte tid hos legen men så roa det seg og jeg avbestilte. Men nå har hun det på hele kroppen, blir rødt og ekstra ille etter jeg har badet henne. Har kun vann i badekaret,siden hun har utslett så vil jeg ikke bruke såpe på henne. (Og bruker aldri såpe når jeg vasker badekaret og gulv, sverger til enjo og microfiber) Virker ikke som det plager henne, men masse små røde prikker, og etter jeg har badet henne blir hele huden rød?? Noen som vet hva det kan være?

Har bestilt time til legen imorgen, men blir så stressa på hva det kan være. Har jo hatt det lenge og det gir seg jo ikke..

Nei beklager jeg vet ikke jeg.. Det virker jo som om du er flink med å unngå såpe og sånn så...

Linnea fikk masse utslett på kroppen i forrige uke, men det var i forbindelse med forkjølelse da. Og gikk over etter ett par dager.

Kan du ikke ringe legevakta da?

Men ammer du eller får hun mme? Er ikke noe hun får i seg hun ikke tåler da?

ORIGINAL: fruluna

Nei beklager jeg vet ikke jeg.. Det virker jo som om du er flink med å unngå såpe og sånn så...

Linnea fikk masse utslett på kroppen i forrige uke, men det var i forbindelse med forkjølelse da. Og gikk over etter ett par dager.

Kan du ikke ringe legevakta da?

Men ammer du eller får hun mme? Er ikke noe hun får i seg hun ikke tåler da?

Marcus våkna med utslett på magen idag, & jeg dro rett til legen. Han hadde litt feber &så. Utslettet var et virus-utslett -> kom pga øyekataren han fikk igår. Så nå går han på antibiotika, men det er pga øyet. Utslettet ville gå over om ca 1 uke.

Sikkert greit å få vite hva det er til legen. Vi kvinner er jo mestere til å gruble oss 1/2 ihjel!! [;)]

Ja gruble gruble,  bruker neutral vaskemiddel, har også brukt blenda sensitiv, bruker mindre enn det står du skal.
Eneste jeg bekymrer meg litt for er at jeg i løpet av den siste mnd har gått mer og mer over til mme, gir kun mm om natta, eier ikke ro til å konsentrere seg om puppen lenger om dagen, har en litt treg utdrivningsrefleks. Kan det være noe med mme?
(Hun får jo grøt, middag og brødmat også [:D])

Slik har adrian også hatt nå,men det var melke allergi..Men det kan skyldes masse..Har hun spist noe hun ikke ahr fått før? Nytt vaske middel? En reaksjon mot nye klær..

Back
Topp