Utslett under armene :(

*oida*

Forelsket i forumet
Jeg har fått kløende utslett under begge armene... Tips om hva det kan være? Leste litt på nettet, eller prøvde iallefall, og det jeg fikk opp var svette utslett eller soppinfeksjon, har prøvd med carnisten i noen dager nå og det tar kløen men ikke utslettet, har legetime om en uke så hadde tenkt å ta det opp da, men nå holder jeg på å bli litt sprø! Noen som har vært borti noe sånt før?

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Er jo en deo som jeg har brukt en stund da :-)

Man kan plutselig begynne å reagere på noe som har gått fint lenge, så ville prøvd å bytte til en snill deo. Mannen min har sopputslett under armene, slitsomt å få vekk...

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Jeg har hatt dette for et par års tid siden, kløen var intens og var utslett som jeg klødde til store sår, skikkelig ubehagelig. Jeg måtte slutte med parfymerte såper og deo, har gått over til neutral dusjsåpe og vichy? antiperspirant, begynner å klø igjen med en gang hvis jeg bruker noe med parfyme. Måtte bruke sterke salver med kortison på resepst fra lege noen uke, har gått over nå. Var skikkelig ubehagelig når det stod på. Håper du finner ut av det:)

Allergisk reaksjon på deodorant, såpe, hårfjerningsgel på høvel el?

Da må jeg på apoteket da for å få ny deo, jaja dagens utflukt i morgen :-)

Hadde forferdelig kløe en stund men viste seg at jeg bare var tørr i huden. Smurte med krem noen dager så ble det bra igjen :)

app! Venter nr 3 :) 15.02

Jeg har mørke flekker og kviselignende prikker, nå har jeg fått fatt i ny deo, håper det bare er det! I såfall får jeg sjekke med lege om en uke :-) da har jeg første kontroll time :-)

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Kviselignende prikker høres ut som trøbbel med hårfjerning...

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Back
Topp