utslett som ser ut som brennesle??

Tanrette

Glad i forumet
noen som vet hva det kan være ? datteren min får det i ny å ne, et lite område som blir rødt med hvite prikker, ser ut som hun er brent på brennesle ??

Høres ut som elveblest....

ORIGINAL: Kineblomst

var det helsesøster og lege sa også, men de har ikke sett på det da, bare spurte sånn i farten... men trodde det kom med feber osv ?

Neida, det og kan komme i forbindelse med at hun har spist noe hun ikke har tålt...

ORIGINAL: Tanrette

ORIGINAL: Kineblomst

var det helsesøster og lege sa også, men de har ikke sett på det da, bare spurte sånn i farten... men trodde det kom med feber osv ?

Jupp, høres ut som elveblest! Trenger ikke å få feber eller noe annet samtidig med utslettet.

åå okai, takk alle sammen!! fikk bedre å mer konkret svar her enn hos helsesøster[:D] men da skal jeg holde øye med det ihvertfall!![:)]

jeg hadde melke og gluten allergi da jeg var liten så lurte på om det kunne være noe med det.. men hun var jo så sur å sa surt at da var ihvertfall datteren min det eneste tilfelle over 2 hun hadde hørt om som hadde utviklet det! og hormontrollet som jeg er gikk derfra med tårer i øya fordi jeg følte meg så dum!![8D]

hvis han/hun har spist noen sitrusfruket. fks appelsen eller clementin, så kan det veldig godt være det.

Eller noen medisiner har og elveblest som en reaksjon på at barnet ikke tåler det..

aah hun har gått 2ganger 10 dagers kurer med penicilin siden november å desember får man jo klementiner overalt!! da er det sikkert det !![:D]

Back
Topp