Utslett som ligner små kviser

Apekatter

Elsker forumet
Sønnen min fikk litt utslitt på rumpa for en måned siden. Han sover fortsatt med bleie, og har sart hud, sliter med atopisk eksem osv. Så jeg tenkte det bare bar pga noe sånt. Han klødde ikke, og virket ikke plaget av det. Problemet er at han fikk et sår på haken for tre uker siden, og det hatt att tid før det grodde. Nå ser jeg at det virker som om såret er grodd, men han har fått samme typen utslett der. I tillegg har han nå er prikk i panna. Noen ideer til hva dette kan være?
 
Tror kanskje jeg har postet denne feil, skulle vært lagt ut under sykdom, men kanskje det bare dr kviser og ikke så farlig. Det er nesten borte nå :)
Godt å høyre at det nesten er borte! Ofte er det fleire svar å få her ute på generelt, så å poste her er ikkje dumt eigentleg :)
 
Når eg fikk vannkopper, ligna det kviser ei lita stund. Veit han ikkje hadde det men det er ein mulighet:)
 
Når eg fikk vannkopper, ligna det kviser ei lita stund. Veit han ikkje hadde det men det er ein mulighet:)
Håper ikke det er vannkopper siden han har gått i barnehagen med det hele siste uken. Regner med lillebror også ville fått det, og at han ville hatt feber et eller annet sted i prosessen, så jeg tror ikke det er det. Kanskje det er pga varmen også :) skal Google det for sikkerhets skyld!
 
Håper ikke det er vannkopper siden han har gått i barnehagen med det hele siste uken. Regner med lillebror også ville fått det, og at han ville hatt feber et eller annet sted i prosessen, så jeg tror ikke det er det. Kanskje det er pga varmen også :) skal Google det for sikkerhets skyld!
Slik jeg har forstått det, så utvikler vannkopper seg ganske fort når de kommer :) så tror nok ikke det er det hvis ingenting mer har skjedd med det :p nevøen vår våknet plutselig opp med vannkopper, de kom sånn ca over natta.
 
Slik jeg har forstått det, så utvikler vannkopper seg ganske fort når de kommer :) så tror nok ikke det er det hvis ingenting mer har skjedd med det :p nevøen vår våknet plutselig opp med vannkopper, de kom sånn ca over natta.
Det var fort! Jeg har sett litt på bilder av vannkopper, og tror ikke det er det han har hatt. Dette varte også totalt en måneds tid, og det blir litt lenge for noe sånt :)
 
Minsten her har fått kviselignende utslett i varmen. Forsvant gradvis med avkjøling, varte vel en ukes tid.
Men det var mer samlet, ikke spredt som du beskriver.
 
Minsten her har fått kviselignende utslett i varmen. Forsvant gradvis med avkjøling, varte vel en ukes tid.
Men det var mer samlet, ikke spredt som du beskriver.
Det er samlet på rumpa, litt på begge sider, og spredt i ansiktet her. Takk for svar :)
 
Det var fort! Jeg har sett litt på bilder av vannkopper, og tror ikke det er det han har hatt. Dette varte også totalt en måneds tid, og det blir litt lenge for noe sånt :)
Det gikk veldig kjapt på ham :eek: (nevø på samboers side)
Vi har ikke hatt vannkopper i hus enda, men søsteren min sa at med sine så utviklet de seg veldig fra den ene dagen til den andre:)
 
Back
Topp