Lykke_er_2juma

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Hei.
Jeg har et lite spm... Var hos legen på sykehuset for litt siden og da spurte jeg om dette samtidig. Siden jeg var litt bekymret for evt noe alvorlig i forhold til hudforandringer da dette har oppstått etter at jeg har blitt gravid. Jeg har fått en rød flekk, som et slags utslett midt under magen. Flekken er på en måte sunket litt inn. Altså det er en myk flekk. Den var mindre da jeg var hos legen, men nå føler jeg den har strekt seg litt ut. Kanskje er det fordi magen har vokst. Men jeg blir jo fortsatt litt beskynrs fordi om legen som så på det sa at det ikke så ut som noe unormalt, og det var ikke noen tegn til at det kunne være hudkreft for da kunne det se litt annerledes ut.

Er det flere andre som har opplevd liknende, evt andre plasser på kroppen? PS. Merket gjør verken vondt eller klør. Det bare er der liksom.
 
Merket ligger over keisersnittet mitt fra forrige fødsel i 2017.
 

Vedlegg

  • IMG_20190205_100806.jpg
    IMG_20190205_100806.jpg
    12,1 KB · Visninger: 29
Kan se ut som sopp, svetter du mye eller blir varm/klam der?
Hmmm. Det kan være det. Har tenkt den tanken. Men jeg pleier ikke være svett der med mindre jeg har drevet med tunge ting eller løpt mye frem og tilbake og stressa. Og i det siste har jeg prøvd å tatt det en del med ro med tanke på veldig vond bekkenløsning.

Kanskje jeg kan prøve å smøre med canesten eller noe?
 
Sier som alltid. Ta en rask telefon til lege eller JM, da er det greit å spørre om det er noe du kan smøre på, og om dem eventuelt kan ta en ny sjekk siden den har blitt større :)
 
Hmmm. Det kan være det. Har tenkt den tanken. Men jeg pleier ikke være svett der med mindre jeg har drevet med tunge ting eller løpt mye frem og tilbake og stressa. Og i det siste har jeg prøvd å tatt det en del med ro med tanke på veldig vond bekkenløsning.

Kanskje jeg kan prøve å smøre med canesten eller noe?
Canesten kan en bruke som gravid etter det eg har lest, så kan jo prøve det, men ville kontaktet lege om det ikke funker :) Kan og være buksen som har gnagd om du bruker bukser som stopper akkurat under magen :)
 
Back
Topp