Jeg ammer, og siste tiden har guttungen fått noen røde prikker rundt munnen etter jeg har ammet han.
Inni munnen er alt helt vanlig...
Det virker ikke som om det klør, svir eller plager han noe.
Prikkene går over etter mellom 6-7 minutter.
EDIT: de varer nok litt lenger enn først anntatt, for nå er det 15 minutter siden jeg ammet, og han har fremdeles prikkene, og er rød i huden...
Noen som har anelse på hva det kan være?
Jeg begynte å tenke på om du kunne være melkeallergi. Pappsen hans hadde dette. Men, det ville jeg vel merket for lenge siden? Man merker vel ikke det når ungen er blitt 7,5 mnd eller?
avføringen er blitt helt annen, men jeg tror det er pga han holder på å få tenner. (grønn, rennende og slimete)
Han gråter endel mer også, og suttrer mye rundt måltidene, men jeg ar tenkt dette også er pga tennene.
Kan utslettet ha med tenner å gjør....?
Er det bare noe som går over av seg selv?
Inni munnen er alt helt vanlig...
Det virker ikke som om det klør, svir eller plager han noe.
Prikkene går over etter mellom 6-7 minutter.
EDIT: de varer nok litt lenger enn først anntatt, for nå er det 15 minutter siden jeg ammet, og han har fremdeles prikkene, og er rød i huden...
Noen som har anelse på hva det kan være?
Jeg begynte å tenke på om du kunne være melkeallergi. Pappsen hans hadde dette. Men, det ville jeg vel merket for lenge siden? Man merker vel ikke det når ungen er blitt 7,5 mnd eller?
avføringen er blitt helt annen, men jeg tror det er pga han holder på å få tenner. (grønn, rennende og slimete)
Han gråter endel mer også, og suttrer mye rundt måltidene, men jeg ar tenkt dette også er pga tennene.
Kan utslettet ha med tenner å gjør....?
Er det bare noe som går over av seg selv?