Sønnen min har fått noe utslett rundt munnen... Ikke spist noe uvanlig. .
Virker ikke som at han er plaget av det.
Har dere sett noe lignende før?
Virker ikke som at han er plaget av det.
Har dere sett noe lignende før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er snart 4 år. Oppdaget det nå i formiddag. Var i bhg på fredag. Kom alt på en gang tror jeg. La ikke så merke til det, før jeg satt ved siden av han.Hvor gammel er han?
Når kom det? Kom alt på en gang?
Frøkna her har fått vannkopper nå og mange av prikkene startet som bare røde merker og det starter ofte i ansiktsregionen.
Ja, det kan være det... Har det kommet mer? Starter ofte som røde prikker og så blir det fylte blemmer, deretter blir det skorpe..Han er snart 4 år. Oppdaget det nå i formiddag. Var i bhg på fredag. Kom alt på en gang tror jeg. La ikke så merke til det, før jeg satt ved siden av han.
Aldri hatt vannkopper før.
Så hvis det sprer seg, så kam det være vannkopper?
Hadde vært greit , så hadde vi blitt ferdige![]()
Ikke noe mer. Sjekket på kroppen hans rundt kl19. Skal se mer i morgenJa, det kan være det... Har det kommet mer? Starter ofte som røde prikker og så blir det fylte blemmer, deretter blir det skorpe..
Vannkopper pleier å komme ganske raskt... Selv om jenta mi fikk en prikk på torsdag (midt på dagen) og det kom ingen flere før dagen etter... Blir spennende å høre.Ikke noe mer. Sjekket på kroppen hans rundt kl19. Skal se mer i morgen![]()
Ingenting mer nå... Prikkene har roet seg. .. Kanskje noe han spiste. Men da vet jeg til en annen gang at vannkopper kan starte ved munnVannkopper pleier å komme ganske raskt... Selv om jenta mi fikk en prikk på torsdag (midt på dagen) og det kom ingen flere før dagen etter... Blir spennende å høre.
Har han feber?
Håper du finner ut hva det er.
Man har stort sett feber om msn har vannkopper. Hvertfall i starten.