Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg oppdaget dem fordi det klødde på den ene prikken. Spurte mannen hva jeg har der, og han bare «oj, du har mange røde prikker jo!». Det klør akkurat nå, fordi jeg tenker på det, tror jeg.Klør det?
Ville hørt med legen jeg, for å finne ut av hva det er.Jeg oppdaget dem fordi det klødde på den ene prikken. Spurte mannen hva jeg har der, og han bare «oj, du har mange røde prikker jo!». Det klør akkurat nå, fordi jeg tenker på det, tror jeg.
Jeg oppdaget dem fordi det klødde på den ene prikken. Spurte mannen hva jeg har der, og han bare «oj, du har mange røde prikker jo!». Det klør akkurat nå, fordi jeg tenker på det, tror jeg.
Takk for svar!Det kan være svangerskapskløe. Så lenge det ikke er inni hender og under føtter, er det som regel helt ufarlig. Men man skal være litt obs og ta kontakt med lege/jordmor ved økning i kløe og utslett vare for å være sikker oftest er der snakk om helt ufarlig svangerskapskløe. Dersom det er snakk om alvorlig svangerskapskløe er det greit å vite at dette ikke er noe akutt farlig men det er lurt å avdekke fordi man da skal følges opp litt tettere. Det avdekkes med fastende blodprøve. Men hovedsymptom der er kløe i hender og føtter. Jeg ville ringt lege eller jordmor i morgen og fått det sjekket ut
Hvis du er bekymret kan du når som helst, også i kveld, ta kontakt med fødeavdelingen. de kan forklare litt bedre og berolige deg dersom du er urolig
Takk for svar!
Tror jeg greie å beholde roen til i morgen er det verre i morgen tidlig, tar jeg en telefon.
Har klødd mye på kroppen hele svangerskapet, men ikke hatt noe form for utslett.
Her heldigvis ikke blitt verreSvangerskapskløe er veldig normalt, men så innmari plagsomt. Håper det ikke blir verre
Her heldigvis ikke blitt verre