Utslett på mor

roni

Betatt av forumet
I dag våknet jeg opp med feber,vond hals og rødflammete utslett på brystet og på puppene.d klør ikke men er veldig varm der hvor utslettet er.noen som vet hva d kan være??
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uffda:( Rødflammet hud på brystet høres veldig ut som tett melkegang.. Er du øm? Kan du kjenne klumper/små kuler i det røde området, evt i nærheten?

Om du får feber samtidig med disse symptomene, så bør du kontakte lege, for de tette melkegangene har mest sannsynlig blitt til brystbetennelse:( Vanskelig å vite om feberen er i forbindelse med halsen eller brystene, så jeg hadde kontaktet legen for sikkerhets skyld.

Ønsker deg god bedring!

Er veldig øm i puppene og området rundt..kjenner noen små kuler og føler meg i elendig form..takk for svar:)skal til legen etterpå:)

Er veldig øm i puppene og området rundt..kjenner noen små kuler og føler meg i elendig form..takk for svar:)skal til legen etterpå:)

Jepp, tett melkegang det derre der! Har hatt det 4 ganger til nå. Når du ammer, så masser forsiktig kulene mot brystvorten, hjelpe dem ut på en måte:) Brystet må tømmes godt for å få fjernet kulene. Viktig å kun massere dersom det er flyt i melka, utdrivningsrefleksen er "på", eller at lille drikker. Unngå stram bh-kant i nærheten av brystet, jeg brukte faktisk bikini topp ei stund. Og ikke frys på brystene! Du kan finne mye info om dette på nettet. Håper du blir fort frisk!

Huff, masse god bedring ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Hvordan gikk det hos legen?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Ikke tette melkeganger og ikke brystbetennelse heldigvis..legen trodde d var en virusinfeksjon..men huden har blitt mer rødflammete i kveld og spredd seg til andre steder på kroppen så akkurat kommet hjem fra legevakta og der sa de at jeg hadde en infeksjon i kroppen.skal tilbake til fastlegen i morgen for nye prøver..ikke lett å være syk med baby i hus altså..:(

Uff, så guffent da... God bedring :-)

Jeg var bombesikker på at det var tette melkeganger. Men dersom det er rødt andre steder enn brystene så er det nok ikke det allikevel.

Kjipt å være syk med små i hus.. Slitsomt nok når både mor og far og barn er friske! Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg ble syk..:(

God bedring!

Takk:)
Tatt nye prøver nå og de har steget siden i går kveld så nå venter jeg på å komme inn til legen..

Back
Topp