utslett på minien :(

sladkoeghka

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Gutten min fikk utslett (små røde prikker) på magen, hendene og bena. Fikk for ca 10 dager siden, så var vi på kontroll og legen sa at det ikke er noe å bekymre seg for, men om det blir mer, eller varer mer enn 1 uke, så skal jeg kontakte fastlegen. Utslettet ble borte i et par dager, så kom det i går tilbake.
Ringte legen, men hun sa samme som forrige barnelegen sa. Men om det kommer til å ligne på eksem, så må vi komme (hvordan det å ligne eksem?)
Har dere noe forslag? Er det noe matvarer skal jeg kutte ut?

jeg fullammer og følger melkefri diett
 
ImageUploadedByBV Forum1421102860.728757.jpg
Prøvd denne? Gutten min hadde masse utslett og var rød i hele fjeset, startet med små røde prikker, heg begynte med denne og utslettet var helt borte etter 3 dager, nå bruker jeg den bare når jeg ser prikkene komme tilbake :) prøvde 4 andre kremer før denne.. Denne er bra for de fleste utslett og er klødempende og fukter godt :)
 
Min har også fått noen røde små prikker, og fikk samme beskjed av legen som deg.. Ser ikke ut som om ungen er plaget da, og ikke har det blitt verre
 
Jeg tror min har atopisk eksem. Skal til legen på fredag. Han har flekker over hele magen, bena - særlig under knærne, hendene. tørre flekker rosa-rød farge. Tror det begynner å bli plagsom til han, siden han sover dårlig
 
Back
Topp