Utslett og kløe/svie nedentil på barn

Masemamma 2009/2011

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarskatter 2015
VIP
Størsten(3, 5 år) Har slitt mye med kløe og svie i tiss og rumpe. I det siste også diaré og Idag Hade hun utslett på hele rumpa si og klødde mye!! Legger ved et bilde av et lite område av utslettet, det var rødere i virkeligheten (d dårlig lys og kamera)
Kan alle disse tingene ha sammenheng? Ang diareen så tenker jeg allergi (se annen tråd med emne "små barn og diare" ) Kan de andre tingene også være symptomer på allergi eller er de symptomene tegn på noe annet!?!
Noen som ser hva slags uslett det er? Var veldig tydelig utslett over begge rumpeballene og også litt mellom rumpeballene (altså mer mot "hullet" )
Håper ikke det er litt ekkelt tema for dere:S

Vedlegg

• 1364075822804.jpg
    1364075822804.jpg
    31,4 KB · Visninger: 46
Du må nok til legen, ikke så greit å gjette seg fram :/ Dakar jenta di da, og neida ikke ekkelt i det hele tatt.

Jeg vil også råde deg til å få sjekket dette hos lege. Det du beskriver minner litt om våteksemen halvbroren til min eldste sliter med, men det kan sikkert være så mangt.

Sånn får jeg å vær gang jeg dusjer, da får jeg det på sia av magen , rompa å nedover beina , klør det ? Tenker da at det kan være elveblest ! Kansje ho reagerer på såper , vaskemiddel ?, kan jo være så masse sikkert lurt å sjekke opp hos legen ! :-)

Utslettet er nesten borte Idag. Mem hun har diaré igjen så må ha på bleie:( det rennner ut av rumpa Hemnes hvis hun promper:S
Lei av det mage trøbbelet altså!

vil bare gi deg en stor klem.

og god bedring.

ville gått til lege, fått henvisning til en spesialist kanskje?

Back
Topp