Utslett og kløe på bryst

Nurket21

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er nå i uke 12 og har de siste to ukene klødd noe ekstremt på brystene, har også fått mye blodutredelse og «bitt» lignende flekker som klør, har noen av dere opplevd det samme eller aner hva dette kan være?:)
 
Jeg er også i uke 12, klødde som en gal i mellom og rundt i går kveld.:hilarious: Har fått noen prikker eller utslett i mellom jeg også
 
Har fått utslett som klør jeg også. Men overalt.
+ rød og flassete i ansiktet. Legen trodde det kunne være bivirkninger av Postafen, så fikk allergitabletter..
 
Sniker fra Mai, jeg også har fått noe lignende men kan virke som kviser? Tror det kommer av hormonene mine mine men :hilarious::sorry:
 
Hei! Jeg er nå i uke 12 og har de siste to ukene klødd noe ekstremt på brystene, har også fått mye blodutredelse og «bitt» lignende flekker som klør, har noen av dere opplevd det samme eller aner hva dette kan være?:)
Fått litt rosa/lilla flekk/flekker fra brystet og ned mellom puppene! Kjenner at huden er tørrere akkurat der. Men har enda ikke klødd! Bank bordet! Spurte ei venninne som har vært gravid før, hu hadde også hatt sånn men hadde gått over av seg selv. Så jeg bare ser det an jeg også :rolleyes::p
 
Fått litt rosa/lilla flekk/flekker fra brystet og ned mellom puppene! Kjenner at huden er tørrere akkurat der. Men har enda ikke klødd! Bank bordet! Spurte ei venninne som har vært gravid før, hu hadde også hatt sånn men hadde gått over av seg selv. Så jeg bare ser det an jeg også :rolleyes::p
Da satser vi på at det går over!
 
Back
Topp