Gutten min (4 uker gammel) har fått kviselignende utslett i ansiktet. Ser ut til at det blir verre etter jeg har ammet han, er det dette som kalles hormonutslett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det være at han reagerer på noe du har spist?
Skjer det etter hver amming, eller bare innimellom?
Jeg ville nok skrevet opp hva jeg spiste til hvert måltid, når utslettet kommer ifht lengden etter amming, og om det er etter hvert måltid.
Frøkna her er allergisk mot egg, men det gir utslag i knallrøde og såre kinn.
Skal se om jeg finner noen bilder....
Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
Det kan godt være hormonutslett min har det nå og har hatt det en liten stund.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Er ikke det et tegn på at melka er god å feit da? Eller har jeg misforstått ?
ja min gutt har det også... Ser ikke bra ut, men blir bedre etter det er gått en stund siden jeg har ammet...
Her er ett bilde iallefall.Det kan jo være det - men tror kanskje også det kan ligne på hormonutslett. Det kom for noen dager siden og forsvinner ikke helt, men blir ofte verre igjen etter amming. Ja vil gjerne se bilder - kanskje det være noe han reagerer på :/
Her er ett bilde iallefall.
Hadde ikke så mange gode.
Vis vedlegget 26732
I tillegg får hun ofte rundt øynene.
Men det er nok mest sannsynlig hormonutslett.
Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
Eggallergien førte mest til knallrøde og glovarme kinn. Dette her vet jeg ikke helt hva kommer av, men hun blir ofte sånn av for mye banan, tomat eller jordbær. Hun har ett utbrudd igjen nå, men vet ikke hva det kan komme av nå.Ligner ganske mye på det minsten min har det der. Og det kommer av eggeallergi det utslettet til babyen din?