Utslett hos baby

Summer

Flørter med forumet
Har ei jente som jeg fullammer. Hun har ila to dager fått kviselignende utslett i ansiktet. Jeg har også fått utslett på magen, spes i strekkmerke området som klør. Mine minner mer om elveblest aktig enn kviser. Noen som har erfaring med dette?
 
«Kvisene» til baby er nyfødtutslett. Det forsvinner av seg selv. Viktig å ikke pille på det :)
 
Oja, da trenger jeg ikke bekymre meg for henne har dere opplevd selv å ha kløe etterfødsel ? Jeg har fått utslett som klør noe sinnsykt
 
Oja, da trenger jeg ikke bekymre meg for henne har dere opplevd selv å ha kløe etterfødsel ? Jeg har fått utslett som klør noe sinnsykt

Ingen grunn til bekymring :) Hmm, nei ikke fått noe kløe her. 3 dager siden fødsel.
 
Jeg fikk slik kløende utslett som du beskriver! Dro til legen, han mente det var svangerskapskløe/svangerskapsutslett. Fikk en salve jeg skulle smøre på, ble borte etter ca 10dager.
 
Har også fått utslett etter fødsel, speciellt så klør det på magen og kan ligne på elveblest. Har allergi fra før av og spiser antihistaminer, men va til legen før plagene og fikk en salve utskrevet mot de. Har også brukt litt mandelolje av og til mot kløe
 
Back
Topp