utslett *bilder*

pepsi79

Flørter med forumet
Noen som har noen ide om hva dette kan være?? Legene sier egentlig veldig lite, skal til ny lege idag og håper på svar da.. Gutten er frisk og rask ellers. IKKE QUOTE!!!!!

4 eller 5 barnesykdommen?
Det var ganske likt den 5 tror jeg.. Siden du også nevner at han virker god form.
?

jeg aner virkelig ikke, men ville bare ønske god bedring.. det så virkelig ikke godt ut[&o]

Stakkar liten! Sånn har lillemann her også, men han har berga med ansiktet heldigvis, farmora han snakka om den 5. barnesykdom, hun jobber på legesenter så har sett mye av det. Men skal til hs i morgen så skal høre da.
Håper legen kan gi dere noen fornuftige svar [:D]

Virker som de både klør og "brenner". Bildet av ansiktet lyver litt, han er mye mer rød og flammete enn det viser.  Legene tror han hadde skarlagensfeber for ca 4 uker siden. Blei helt fin igjen og var bra i 2 uker før dette kom på torsdag. Blir verrre for hver dag[:(] 

5. Barnesykdommen klør til noen, andre ikke.

Usch, såg inte kul ut :( Tycker också det kan se ut som 4 barnsjukdomen, har han haft feber? Annars kanske det är någon form av matallergi? Min lille har sedan några månader tillbaka haft atopiska eksem som kommer och går men tycker det ser ut o vara lite för mycket utslag för att vara det, har ni provat och smörja med mildison? För är det atopiskt eksem så ska det bli bättre med mildison, det får vi smörja Oliver med i perioder för att det ska bli bättre..Jag skulle nog rekomendera att prova med mildison för att se resultatet o blir det inte bättre av det så skulle jag nog ta allergitester

Back
Topp