Utslett + bilde

Lizzandra

Glad i forumet
Jeg har fått et grusomt utslett på huden og det klør noe grusomt[:(][:@]
Har vært hos lege 2 gangermen han finner ikke ut hva det er... Så er nå henvist til hudspesialist..

Nå søkte jeg rundt og kom over noe på lommelegen.no som heter Polymorf svangerskapsdermatose (PEP)

Dette er ikke meg [8D] Men det ser lignende sånn ut, har ikke fullt så ille jeg men det blir værre for hver dag..

Er det noen andre som har sånn eller vært borti noen som har/hatt det??
Vil vite om man blir kvitt det og hvordan...

Uffda- ser ikke godt ut!!
Lykke til og god bedring!!

*dytt*

Jeg hadde en gang elveblest som så sånn ut. FOrflytter det seg litt rundt på kroppen? Jeg fikk tilslutt kortisonsprøyte, og smørte med kortisonkrem(locoid) ellers smurte jeg meg inn med hvitvask(fås på apoteket) for å stilne kløa.. Håper det går fort over.. Lykke til!

ORIGINAL: Kimsi

*dytt*

ORIGINAL: Sarah

Jeg hadde en gang elveblest som så sånn ut. FOrflytter det seg litt rundt på kroppen? Jeg fikk tilslutt kortisonsprøyte, og smørte med kortisonkrem(locoid) ellers smurte jeg meg inn med hvitvask(fås på apoteket) for å stilne kløa.. Håper det går fort over.. Lykke til!

Har ikke forflytta seg, mer spredd seg[:'(]
Starta på puppene så kom det litt på beina så armene og nå på rompa[:@][:'(]
Ska ringe hudlegen i morra tidlig å spørre om han har fått henvisninga og om jeg kan få hastetime

*dytt*

jeg fikk sånn etter jeg fødte anniken, ike like ille, men det klødde noe helt for jævli. fikk ikke sove om natten eller noen ting....

legene fant ikke ut hva det var her heller, men det gikk over av seg selv tilslutt, men det varte ganske lenge desverre. flere uker, husker ikke eksakt...

ønsker deg god bedring[:)]

*dytt*

ORIGINAL: stineliten

jeg fikk sånn etter jeg fødte anniken, ike like ille, men det klødde noe helt for jævli. fikk ikke sove om natten eller noen ting....

legene fant ikke ut hva det var her heller, men det gikk over av seg selv tilslutt, men det varte ganske lenge desverre. flere uker, husker ikke eksakt...

ønsker deg god bedring[:)]

Æsj... Vel håper hudlegen kan gi meg noe for kløen ihvertfall![:)]
Legen kunne ikke gi meg noe for det går i mm, og det er ikke bra..
Men godt å høre at jeg ikke er aleine om det[:)] (selvom det er synd andre har hatt det og[:'(])

Eg har fått mykje raude knoppeutslett på armane, det ser heilt ille ut! Kjennes ikkje godt å ta på, heller .. men det ser ikkje ut som elveblest eller som på bildet. Det ser vel heller ut som om eg reagerer på noko, f.eks. vaskemiddelet. Eg vaskar med Neutral og har gjort det i 3 mnd, så det er merkelig at eg skal få reaksjon NO og ikkje tidlegare, einaste. [8|]

ORIGINAL: Tøsa

huff... det så fælt ut.
er jo forferdelig å klø da!
håper du blir kvitt det fort!!!!!!!

ORIGINAL: GirAffa

Eg har fått mykje raude knoppeutslett på armane, det ser heilt ille ut! Kjennes ikkje godt å ta på, heller .. men det ser ikkje ut som elveblest eller som på bildet. Det ser vel heller ut som om eg reagerer på noko, f.eks. vaskemiddelet. Eg vaskar med Neutral og har gjort det i 3 mnd, så det er merkelig at eg skal få reaksjon NO og ikkje tidlegare, einaste. [8|]

lopper??
De trodde kanskje det var det jeg hadde først, eller skabb[8|]
Ikke godt å si bestandig hva man har [:'(]

huff... det så fælt ut.

huff... det så fælt ut.

ORIGINAL: Sarah

syns også det kan ligne elveblest.

Huff vet hvordan det er og ha masse utslett for har selv atopisk eksem[&:]

og det ble være i svangerskapet + at det er der enda nå usj[&:]

Håper du finner ut av hva du har sån at du kan bli kvit det[:)]

*dytt*

Back
Topp