Utslett av Rema-bleier?

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Hører mange er fornøyd med Rema-bleiene, så tenkte å prøvde dem ut. Dersom de er så gode som mange hevder, er det jo mye penger å spare ;) Vel, i dag har snuppa brukt Rema nr.3 hele dagen. I kveld da jeg skulle gjøre henne klar for senga, hadde hun utslett på magen, akkurat der kanten på bleia har ligget :( Bleiene har ikke sittet strammere enn andre bleier, men jeg synes de er litt stivere enn f.eks Pampers. Nå lurer jeg på om utslettet skyldes Rema-Bleiene, eller om det er tilfeldig... Noen erfaringer? Bleiene skal jo ikke inneholde noe "skummelt". De er svanemerket og anbefalt av astma og allergiforbundet. Hmmm...

Ingen har mine har tålt bleiene. Har fått utslett av dem. Itilegg syns jeg som deg, at dem er stivere, og virker mer ubehagelig.
Men joda, utslett fikk dem. Oppe ved bleiekanten, og i rumpa.

Har aldri opplevd det med rema sine bleier. Men det var en stund min datter var ganske ømfintlig på magen og reagerte på bleier som går fint nå. Kanskje det er det?

Vesla her får også utslett av remableiene.. Har prøvd flere ganger og får utslett hver gang...

Vi har aldri opplevd utslett eller ubehag ved bruk av bleiene fra Rema.
Ende vi begynte med tøybleier på dagtid, fordi han generelt ble fort sår som baby.
Men de bleiene har altså gått greit.
Det er nok veldig individuelt hvem som reagerer på hva. Noen blir røde av pampers og ikke libero, og motsatt.
Man må nok bare prøve seg frem.

Vi prøver vår første pakke nå med Rema bleier. Har brukt Libero stort sett hele veien. Har ikke opplevd utslett, men syns de stinker tiss:/ Men liker passordet veldig godt:)

Hmmm.... Vi må nok bare prøve oss fram ja. Får se hvordan hun ser ut i morgen tidlig :) Tok på Pampers nå i kveld, da hun aldri har reagert på dem, så får vi prøve Rema en gang til når utslettet er borte.

Hmmm.... Vi må nok bare prøve oss fram ja. Får se hvordan hun ser ut i morgen tidlig :) Tok på Pampers nå i kveld, da hun aldri har reagert på dem, så får vi prøve Rema en gang til når utslettet er borte.
Noen trenger faktisk en tilvenningsperiode på nye bleier også, så det kan være verdt å prøve igjen.

Hører mange er fornøyd med Rema-bleiene, så tenkte å prøvde dem ut. Dersom de er så gode som mange hevder, er det jo mye penger å spare ;) Vel, i dag har snuppa brukt Rema nr.3 hele dagen. I kveld da jeg skulle gjøre henne klar for senga, hadde hun utslett på magen, akkurat der kanten på bleia har ligget :( Bleiene har ikke sittet strammere enn andre bleier, men jeg synes de er litt stivere enn f.eks Pampers. Nå lurer jeg på om utslettet skyldes Rema-Bleiene, eller om det er tilfeldig... Noen erfaringer? Bleiene skal jo ikke inneholde noe "skummelt". De er svanemerket og anbefalt av astma og allergiforbundet. Hmmm...

Ville gitt det pause til utslettet var borte også prøvd igjen, og kommer det igjen så vett du det er bleiene og ikke noe annet.... Alle reagerer forskjellig;)

Tror det er veldig forskjellig fra unge til unge.. Min fikk ikke utsletter av de.. men han fikk massevis med utslett fra Pampers sine bleier. Men vi brukte somoftest libero på han.. men Rema sine brukte vi iblandt . ingen utslett fikk han :)

Vi prøver vår første pakke nå med Rema bleier. Har brukt Libero stort sett hele veien. Har ikke opplevd utslett, men syns de stinker tiss:/ Men liker passordet veldig godt:)
Passordet faktisk!

PASSFORMEN! !!

E testa ut landlord-bleiene i 2010 (nå rema bleier), og stakkars ungen va knallrød der bleia har vært. Han hylskrek når han fikk urin på sårene.
Hadde på bleia 1 time.
Tok av han bleia, smurte et godt lag med aselli sårsalve og tok på han libero. 2 tima senere va alt utslettet borte.

Jenta mi kan ikke bruke rema, da klør hun. Hun har atopisk eksem også.

Bruker rema bleiene og har aldri opplevd utslett eller sår, pampers derimot.. så ikke ut! Tror det er forskjellig fra unge til unge. Coop sine bleier er også billige hvis man bruker medlemskortet når man handler. Gode bleier det også :)

Her får gutten vår merke etter vingene på bleia, så de river vi av. Ellers reagerer minste kraftig på Libero.

Har aldri opplevd utslett med de bleiene, men vi gikk bort fra de bleiene da han var for stor for str 3. Syntes str 4 og oppover har virket veldig harde og ubehagelige pluss at det virker som de ikke absorberer like bra. Men str 1-3 var veldig supre synes vi.

Back
Topp