Utslått av søvnbehov!

sindarella

Betatt av forumet
God morgen alle februarjenter
Jeg har vært hjemme fra jobb i går og i dag pga en lammende trøtthetsfølelse og er helt utslitt. I går sov jeg 4 ganger og kunne vel engentlig sovet hele dagen. Skal si det lille frøet krever mye energi av mamman sin ja hehe.
Hvordan har dere det i dag da?
En onsdagsklem sendes fra meg og lillefrøemoticon

God morgen!:) Har hatt det på akkurat samme måte for noen uker siden. Har det fortsatt men har gått litt over. Men det er helt utrolig hvor sliten og trøtt man er!!!
Ingenting er som en goood blund!:) Lykke til videre, og for håpe at det gir seg.

Blir nok bedre med trøttheten etter hvert og da tar nok kvalmen over. La meg kl 22.30 i går og sov nesten til kl 11 i dag. Hehe... helt utrolig. Jeg bruker til normalt å trenge 6-8 timer søvn. Egentlig ganske fantastisk å tenke på hvordan kroppen forandre seg pga ett bittelite frø som utvikler seg.....

Skulle gjerne sovet døgnet rundt jeg også! Men her har jeg en gutt på 1 år som står tidlig opp, og typen drar på jobb, så da blir det ikke såå mye søvn ;p Prøver å sove når han sover på dagtid da, men er litt vanskelig siden det er eneste alenetiden jeg har iløpet av et døgn, så da vil jeg ha litt meg-tid :)

Skjønner godt den der ja MiniBolle2012. Jeg har bare meg selv å tenke på da barna er store. Men har vært der du er nå da jeg har 4 barn fra før

To er ett fint tall det også
Nå har jeg støvsuga og tror du ikkje at jeg ble tung i pusten.... haha.... Sitt og tar meg inn nå for å få mer energi til å vaske badet. Har hele kvelden på meg.  Må tenke litt på lillespire og ruge litt også!

....gjesp! Godt å høre vi er flere i samme båt! Blir helt utslitt iløpet av en dag. Har ei lita frøken som sover minimalt på dagtid, men hun er heldigvis i seng senest 1830- så da slenger jeg meg litt på sofaen før jeg må ta tak i litt husarbeid..

Back
Topp