Utskrapning etter fødsel

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Noen av dere som har opplevd utskrapning etter fødsel? :(
Jeg har litt rester inni livmoren som ikke vil ut, så jeg må inn på sykehuset imorgen tidlig og legges i narkose for å få skrapet ut restene som ikke vil ut...
Jeg kommer jo til å sove men er redd det skal gjøre vondt etterpå, da jeg fikk veldig mange sting og fortsatt er sår der nede og nå skal de herje enda mer der :o :(

Ayayayay.. Hørtes ikke bra ut! Har ikke vært borti dette selv, men ønsker deg lykke til! ❤️

Hørtes ikke godt ut nei. Kan jeg spørre hvordan du fant ut at du har rester inne i deg? Er vel ikke noe jeg kan finne ut av på egen hånd regner jeg med. Lykke til! :)

Masse lykke til, har ikke erfaring med det selv. De tar nok helt sikkert hensyn til sting osv!

Hørtes ikke godt ut nei. Kan jeg spørre hvordan du fant ut at du har rester inne i deg? Er vel ikke noe jeg kan finne ut av på egen hånd regner jeg med. Lykke til! :)
Jeg ringte føden ettersom jeg fortsatt sliter med etterrier og etterriene har gått på og blødningen fortsatt er like kraftig. De ville ha meg inn øyeblikkelig og da fikk jeg gynekologisk undersøkelse og ultralyd. Legen prøvde å skrape ut uten noe smertestillende, var helt fryktelig vondt, men til ingen nytte :(

Jeg ringte føden ettersom jeg fortsatt sliter med etterrier og etterriene har gått på og blødningen fortsatt er like kraftig. De ville ha meg inn øyeblikkelig og da fikk jeg gynekologisk undersøkelse og ultralyd. Legen prøvde å skrape ut uten noe smertestillende, var helt fryktelig vondt, men til ingen nytte :(
Huffda! Men så bra at du ringte. Lese den forrige tråden din. Da ringte du med god grunn ❤ Huff jeg håper det ordner seg greit, og at det ikke blir for vondt i ettertid.

Hvis man har rester som ikke kommer ut, vil man få smerter og etterhvert sykdomsfølelse og feber. Typiske symptomer på en infeksjon med andre ord.

Jeg har bare hatt utskrapning etter abort, husker det var litt vondt et par dager. Men da var jeg jo ikke herja nedentil som etter fødsel da...

Uff, det hørtes ikke noe greit ut, men godt de gjør dette i narkose. Så er kroppen flink til å lege seg selv også etter sånne inngrep, så bare godt det ble oppdaget :) Men skjønner at du er nervøs for det...

Åh, må ha vært fryktelig! Siste man trenger etter å ha vært igjennom en tøff fødsel. Får håpe alt går fint og at du føler deg fin etterpå! :)

Uff stakars deg :love022
De må jo ta hensyn til sting osv der nede.
Det er det minste du kan forvente.
For du skal jo fungere etter narkosen:)
Lykke til ❤️:love022

ImageUploadedByBV Forum1472232594.189410.jpg
Inngrepet gikk veldig bra og Lotta fikk kommet inn til meg med en gang jeg våknet :) en smule mer sår der nede, og litt rusa på smertestillende men ellers står alt bra til med oss begge :)

Vis vedlegget 193430
Inngrepet gikk veldig bra og Lotta fikk kommet inn til meg med en gang jeg våknet :) en smule mer sår der nede, og litt rusa på smertestillende men ellers står alt bra til med oss begge :)
Åååå godt å høre ❤️Måtte fortelle mannen min om deg. Han reagerte også på utskrapning uten narkose :(
Så utrolig godt å høre at det gikk bra nå.

Nydelig Mamma❤️, og nydelig Lotta ❤️

Vis vedlegget 193430

Du ser rett og slett uforskammet fresh og frisk ut til å være nyoperert :-). Godt å høre alt har gått bra så langt, håper det ikke blir mer vondt for deg nå og at alt tid og krefter går til babykos fremover. :-)

Du ser rett og slett uforskammet fresh og frisk ut til å være nyoperert :-). Godt å høre alt har gått bra så langt, håper det ikke blir mer vondt for deg nå og at alt tid og krefter går til babykos fremover. :-)
Hahah, takk :) det hjelper jo litt på formen med søvn og smertestillende :)

Åååå godt å høre ❤️Måtte fortelle mannen min om deg. Han reagerte også på utskrapning uten narkose :(
Så utrolig godt å høre at det gikk bra nå.

Nydelig Mamma❤️, og nydelig Lotta ❤️
Tusen takk ❤️
Legen sa hun bare skulle prøve å "lirke" det ut... Og jeg ville jo bare ha det ut, og egentlig slippe narkose :(

Back
Topp