Utsetter medisinene mensen?

Knopp1

Flørter med forumet
Jeg hadde innsett forrige mandag (23.05), fryst. Bruker estradotplaster, Cyclogest og Progynova. Tok en test i dag som var negativ, men jeg skulle hatt mensen 28.05. Vil mensen komme av seg selv, selv om jeg går på alt dette?

Ville prøvd ny test om ett par dager :) jeg sette inn 20. Og først i går jeg fikk ordentlig strek :)

Her har ikke medisinene utsatt mensen.

Takk for svar :) Håper at de ikke gjør det, hvis forsøket er negativt så hadde det vært fint om den kommer sånn ca når den skal, så jeg rekker et forsøk til før sommerferien.

Jeg har fått mensen ca 2 dager etter progestron slutt på mine negative forsøk.

Jeg hadde innsett forrige mandag (23.05), fryst. Bruker estradotplaster, Cyclogest og Progynova. Tok en test i dag som var negativ, men jeg skulle hatt mensen 28.05. Vil mensen komme av seg selv, selv om jeg går på alt dette?
Når ble Eggløsningsspøyte satt inn? Når hadde du uttak?
Du fikk mest sannsynlig en testdato fra klinikken, så jeg ville tenkt at det er ca. denne datoen og etter mensen kunne komme.
Nå er det jo bare 7 dager etter innsett og det kan være alt for tidlig å få en positiv test.

Når ble Eggløsningsspøyte satt inn? Når hadde du uttak?
Du fikk mest sannsynlig en testdato fra klinikken, så jeg ville tenkt at det er ca. denne datoen og etter mensen kunne komme.
Nå er det jo bare 7 dager etter innsett og det kan være alt for tidlig å få en positiv test.

Satte inn fryst blasto, så ikke tatt eggløsningssprøyte.. Ja, den kan jo fremdeles bli positiv, får bare håpe litt til:) Testdato er 03.06, så har ikke gitt opp enda, men liker alltid å ha en plan B. Hvis medisinene utsetter mensen er det jo greit å vite :)

Satte inn fryst blasto, så ikke tatt eggløsningssprøyte.. Ja, den kan jo fremdeles bli positiv, får bare håpe litt til:) Testdato er 03.06, så har ikke gitt opp enda, men liker alltid å ha en plan B. Hvis medisinene utsetter mensen er det jo greit å vite :)
Da har du egentlig hele 4 dager igjen :)

Min legen sa at Progynova utsetter mensen og de fleste får ikke mensen før de sluter å ta Progynova.

Back
Topp