Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var ikke sikker før i gårJa, har ikke gitt opp håpet helt endaMen når så du noe på testen første gang?
Når ble Eggløsningsspøyte satt inn? Når hadde du uttak?Jeg hadde innsett forrige mandag (23.05), fryst. Bruker estradotplaster, Cyclogest og Progynova. Tok en test i dag som var negativ, men jeg skulle hatt mensen 28.05. Vil mensen komme av seg selv, selv om jeg går på alt dette?
Når ble Eggløsningsspøyte satt inn? Når hadde du uttak?
Du fikk mest sannsynlig en testdato fra klinikken, så jeg ville tenkt at det er ca. denne datoen og etter mensen kunne komme.
Nå er det jo bare 7 dager etter innsett og det kan være alt for tidlig å få en positiv test.
Da har du egentlig hele 4 dager igjenSatte inn fryst blasto, så ikke tatt eggløsningssprøyte.. Ja, den kan jo fremdeles bli positiv, får bare håpe litt tilTestdato er 03.06, så har ikke gitt opp enda, men liker alltid å ha en plan B. Hvis medisinene utsetter mensen er det jo greit å vite
![]()
Jeg testet positiv først 13 dager etter tilbakesetting av egg ( også fryseforsøk).