utsetter fryseforsøket!

jente80

Forelsket i forumet
Jeg og min kjære fant ut at det beste nå er og vente til etter jul med dette fryse forsøket!Jeg kontaktet hausken da jeg fikk mensen for 11 dager siden,da sa jeg at jeg var veldig sliten for tiden for det har jo gått i ett de siste årene.Så kroppen har nok fått en liten knekk og reaksjon på alt jeg har vært gjennom. Den koselige damen jeg pratet med sa jeg måtte se formen min an,vist kroppen var veldig sliten så var ikke det så greit å ta fryse forsøket nå,men heller vente litt.

Så da kan jeg slappe av og kose med i jule tiden[:)]så kommer jeg sterk og god tilbake[:)]og klar for nytt forsøk etter jul[:)]Det er litt kjipt[:(]men vil ikke ødelegge sjangsene for at eggene skal feste seg!!!!

Det hørtes veldig riktig ut [:D] kos deg i julen, og kos deg i ventetiden mot fryseforsøket [:D]

ORIGINAL: Nesing

Tror det er det beste du kan gjøre mot deg selv og kroppen din, vennen! Du har vært gjennom alt for mye de siste årene, så la tiden jobbe for deg. Håper 2010 er deres år og at spiren endelig vil sitte! Nyt julen med alt det innebærer og bygg deg opp igjen sakte, men sikkert. [:)][:)]

Signerer.

ORIGINAL: Chumalunga

Høres ut som en klok og moden beslutning! Og jula er jo her før du vet ordet av det, og så er det deres tur igjen![:)]

fornuftig avgjørelse,av og til så trenger kroppen en liten pause[;)][;)]kos deg nå i tida før jul[;)][;)]

ORIGINAL: Nesing

Tror det er det beste du kan gjøre mot deg selv og kroppen din, vennen! Du har vært gjennom alt for mye de siste årene, så la tiden jobbe for deg. Håper 2010 er deres år og at spiren endelig vil sitte! Nyt julen med alt det innebærer og bygg deg opp igjen sakte, men sikkert. [:)][:)]

Ja man skal lytte til kroppen[:)] Redet skal jo være best mulig til spiren og vet du[;)][:)] Kos deg masse i julen du og ladd opp så alt er klart for frys i januar[:)][:)][:)]

ORIGINAL: fano

Det hørtes veldig riktig ut [:D] kos deg i julen, og kos deg i ventetiden mot fryseforsøket [:D]

Back
Topp