Utsette TUL?

Majja83

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har tid for tidlig ultralyd når jeg er 6+2 (+/- en dag, er litt usikker). Så leser jeg om så mange som ikke får høre hjertelyd før i tidligst slutten av uke 7. Derfor lurer jeg på om jeg burde utsette. Hva tror dere, er 6+2 for tidlig?

Jeg fikk se hjertet 6+5.. men 6+2 er nok litt i grenseland ja!
Hvis du betaler selv og ikkr har henvisning ville jeg nok flyttet en uke for å unngå å måtte ta en til rett etterpå

Jeg så ikke noe særlig da jeg var 6+3, men ser jo mange som har sett hjerte banke i uke 6 så du kan jo være heldig:)

Jeg så et hjerte banke 6+1, men det var så vidt [emoji4]

personlig ville jeg nok utsatt den litt, for å få sett litt mer av babyen, og for å være sikker på å få se et bankende hjerte! :)

Ville ha utsatt for ser du ikke hjertebank da vil du nok stresse en del vil jeg tro (skjedd med en del her inne) ;)

Vi har time 6+6, og da mente de at det ville være helt greit å få hjertelyd. Man ser jo også om minien ligger som den skal selv om det er litt tidlig for det meste annet :)

Skal spørre om å utsette. Har såpass lang vei dit at det er ikkje aktuelt å dra to ganger samme uke. Takk for råd, alle sammen! [emoji5]

Jeg vil vente til uke 10 :)

Kan sikkert være greit det. Jeg tenker å ta en tur også i uke 12. Men jeg vil ha en så tidlig for å vite om det er en eller to babyer, siden jeg er genetisk disponert for tvillinger. Og om det er to trenger jeg ekstra oppfølging pga sykdom jeg har. Mulig jeg trenger det uansett, men vertfall om det er to...

Back
Topp