Utsette mensen

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Sist mnd utsatte jeg mensen ved å hoppe over de sukkerpillene og gå rett på nytt brett. Dette fordi jeg nesten hadde blødd i 2 mnd i strekk når jeg begynte på de og orket ikke en uke til liksom[:'(] Nå imorgen skal jeg begynne på nye sukkertabeletter, men har sååå lyst å hoppe over mensen denne gangen også av forskjellige grunner.. Passer sååå dårlig med mens denne mnd.

Det jeg har lest noen få plasser er at viss en hopper over mensen slik så kan en få eggløsning og då bli gravid. Hmm, er jo derfor jeg tar pillen da, for å ikke bli gravid ennda. Men stemmer dette?? Noen som vet???

Og er det "lite bra" å hoppe over mens frele mnd på rad liksom?? Ble langt dette, men kom med erfaringer og råd jenter[:)]

Når jeg skulle hoppe over mensen ringte jeg ned til apoteket for jeg var usikker på hvordan jeg gjorde det!! Spurte da samtidig om jeg kunne bli gravid.... Ho på apoteket sa at de var sikre og at man mista de hormonene for å få mensen bare,eller fungerer de som vanlig.
Jeg ville hoppe over flere ganger,men turte ikke,men vet at søskenbarnet mitt har hoppa over mensen 3-4 ganger.......

OK. Takk for svar. Tror jeg prøver å hoppe over en gang til. Har hørt at man kan få mellomblødninger når man hopper over flere ganger, men veit ikke før man har prøvd.

Noen flere som har erfaringer??

Jeg pleide å hoppe over da jeg gikk på pilla, men måtte ta pause hvert tredje brett for da fikk jeg mellomblødninger... 

Du risikerer å forstyrre din naturlige syklus har jeg hørt.. Men det er visst forskjell på merkene. Selv hoppet jeg kun over en mens av gangen, og kun når jeg dro på ferie. Jeg fikk problemer med lengre mens som var av og på på slutten, og begynte å blø hver gang jeg hadde sex. *Dødsflaut* [8D] Du kan jo bare prøve deg frem.. Kroppen din sier sikkert ifra om du ikke tåler det.
Kan dessuten aldri tenke meg at du blir gravid, du tilfører jo bare flere av de hormonene som stopper eggløsning![:)]

Back
Topp