Sist mnd utsatte jeg mensen ved å hoppe over de sukkerpillene og gå rett på nytt brett. Dette fordi jeg nesten hadde blødd i 2 mnd i strekk når jeg begynte på de og orket ikke en uke til liksom[:'(] Nå imorgen skal jeg begynne på nye sukkertabeletter, men har sååå lyst å hoppe over mensen denne gangen også av forskjellige grunner.. Passer sååå dårlig med mens denne mnd.
Det jeg har lest noen få plasser er at viss en hopper over mensen slik så kan en få eggløsning og då bli gravid. Hmm, er jo derfor jeg tar pillen da, for å ikke bli gravid ennda. Men stemmer dette?? Noen som vet???
Og er det "lite bra" å hoppe over mens frele mnd på rad liksom?? Ble langt dette, men kom med erfaringer og råd jenter[:)]
Det jeg har lest noen få plasser er at viss en hopper over mensen slik så kan en få eggløsning og då bli gravid. Hmm, er jo derfor jeg tar pillen da, for å ikke bli gravid ennda. Men stemmer dette?? Noen som vet???
Og er det "lite bra" å hoppe over mens frele mnd på rad liksom?? Ble langt dette, men kom med erfaringer og råd jenter[:)]