Utsette legging!

Kværuline

Forelsket i forumet
Lillesnuppa her er så trett sånn rundt 1730, og det er jo alt for tidlig! Prøver å drøye så lenge jeg kan, pluss prøve at siste hvil avsluttes rundt kl 16.

Jeg klager iKKE! For lillegull sovner i egen seng nå, og sover der hele nattan❤ Så flink! Sover fra mellom 18-19 og til 07 ca. Våkna litt tidligere noen dager. Får flaske en gang Ila natta enda da!

Da prøver vi å ha lurer:
Mellom: 0930-1130
Mellom: 14-16

Varierer veldig hvor mye hun sover disse lurene, noen ganger 40min, og noen ganger 2t+.

Hun har jo ikke sovet så veldig mye før egentlig, helt til hun begynte å sove i egen seng når jeg tenker meg om.. Hmh! Er kanskje det at vi var litt mer samkjørte i sovinga før når vi samsov :) Og at jeg nå merker det så veldig godt pga at hun mer tydelig har "egne" rutiner. :)


❤25/2-13❤
 
Her har vi også begynt å komme inn i en mer forutsigbar rutine. Vi våkner rundt kl sju, når resten av gjengen av gjengen skal ut dørene. Vi øver på å spise grøt (bedre og bedre dag for dag), leker og koser oss til ca ni. Da er det soving i alt fra en til tre timer.
Mer lek, øve på middag (går ikke fullt så bra), før det er ny runde med soving, som oftes rett etter kl ett.
I tre, halv firetiden er vi ferdig med soving.
Hun blir da veldig trøtt utover ettermiddagen, med en "topp" rundt halv seks. Fryktelig slitsomt, siden det eneste som nytter da er å være i armene. Det er på det samme tidspunktet at storesøskene er på lekeplassen, så skulle gjerne sett at hun ville sitte litt i vognen..
Kveldsgrøt og legging mellom halv sju og sju.
 
Back
Topp