Utsette eller fremskynde mensen med Primolut: erfaring?

Weebill

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Hei
Det ser ut til at jeg får mensen ei helg jeg skal reise bort og det passer mildt sagt dårlig. Dette da jeg har forferdelig PMS og muligens vil blø mye, siden det er første mens etter MA.

Har primolut, og lurer på om jeg skal fremskynde mensen med det, eller utsette? Litt redd for eventuelle bivirkninger av Primolut som gjør at jeg like greit kunne hatt mensen.

Men hvordan gjør man det for å få mensen tidligere? Hvor mange dager må man gå på den?
Dette vil også forskyve eller fremskynde eggløsning kommende syklus, hvis man er relativt stabil på den fronten?

Takk for erfaringer, tips og triks [emoji2]

Jeg kan ikke svare på alle spm, men jeg brukte primolutt for å usette tr for noen år siden da jeg skulle til syden og jeg ble en skikkelig heks. Var sur hele ferien :hilarious::hilarious: utenom det var det OK. Ingen blødninger eller lignende.

Jeg kan ikke svare på alle spm, men jeg brukte primolutt for å usette tr for noen år siden da jeg skulle til syden og jeg ble en skikkelig heks. Var sur hele ferien :hilarious::hilarious: utenom det var det OK. Ingen blødninger eller lignende.

Hahaha! Det er min frykt også, for jeg har brukt det litt da jeg slet med småblødninger etter lang p-pillebruk for noen år siden. Måtte bare holde meg for meg selv, for jeg hadde lyst til å ta livet av alt og alle [emoji23] Og ikke hjalp det heller, på lengre sikt...

Går det ann å fremskynde med primolutt, trodde det kunn gikk ann å utsette. Fikk det for å stoppe småblødninger etter MA en gang, mensen kom rett etter ti dager på primolutt. Håper andre kan komme med bedre svar til deg:)

Jeg vurderte primolut i sommer, men leste at det var mange som opplevde at syklusen tullet fælt etter de hadde brukt det. Jeg var ikke villig til å ta sjansen på det, så har dessverre ikke noen personlig erfaring å bidra med.

Back
Topp