Utsett før en helg

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Mange spørsmål i dag!
I det offentlige, får man noen ganger utsett på en torsdag eller fredag? Tenker, hvis det er torsdag blir innsett rundt lørdag/søndag og med tanke på fredag, så må jo egga følges med på og ordnes med i helgen? De har vel ikke åpent i helgen eller hvordan er det? :)
Veldig tankefull i dag tydeligvis :p

Edit: Uttak heter det, ikke utsett!

Last edited:
De har åpent i helgen. Jeg hadde uttak torsdag og innsett på lørdag. Så ikke bekymre deg for det :)

På Ullevål var de stengt i helgen. Ingen uttak torsdager. Usikker på om de avogtil tar ut fred. Jeg hadde uttak hhv onsd og tirs.

På ul kontrollen på mandag, sa de at uttak blir onsdag. . "Verstefall" torsdag.. så om det skulle bli uttak på torsdag så må de vel ha innsett lørdag? :p

På st.olavs har de gått over til å sette inn fire dagers egg. Hadde uttak på fredag og innsett på mandag. var var det to dagers. DT har de sluttet med...

På st.olavs har de gått over til å sette inn fire dagers egg. Hadde uttak på fredag og innsett på mandag. var var det to dagers. DT har de sluttet med...
Jeg har både hatt uttak fredag og skulle hatt innsett mandag om de klarte seg, og hatt uttak en tirsdag og innsett en torsdag på st.olavs... sikker på at de ikke gjør begge deler da?

I Porsgrunn har de ikke innsett i helg. Men de på laben er på jobb(hvertfall lørdag) for å se til eggene. Er det uttak torsdag eller fredag så blir det nok dyrking til blastocyst og innsett mandag f.eks :)

Jeg har både hatt uttak fredag og skulle hatt innsett mandag om de klarte seg, og hatt uttak en tirsdag og innsett en torsdag på st.olavs... sikker på at de ikke gjør begge deler da?

Jeg har også inntrykk av at de gjør begge dele! Jeg hadde uttak på mandag og innsett onsdag!

St olavs er stengt i helgene ihvertfall

Er det krise så har de uttak i helgene også. Jeg måtte plutselig ha uttak på en lørdag. Så de setter inn igjen i helga og tror jeg:happy:

Kan jo hende at dersom det er helt krise så gjør de det i helgen uavhengig jeg vet ikke jeg altså. Men noen klinikker er nok litt mindre strenge på det enn andre :)
Ja jeg innbiller meg vel egentlig det. Eller de burde om det er krise. Men om de gjør det er en annen sak:p men riksen gjør det hvertfall:)

Hm, jobbet et mulig. De sa noe om det sist forsøk i september. Mulig de gjør begge deler ;)

Jeg har også inntrykk av at de gjør begge dele! Jeg hadde uttak på mandag og innsett onsdag!

St olavs er stengt i helgene ihvertfall
Ja, der har jeg inntrykk av at det er bare dem på labben som er på arbeid :) har selv snakket med tekniker på en lørdag og de har flere ganger snakket om at egg har blitt vurdert på søndager, så der tror jeg de har vaktordning vertfall ;)

Snakket med en venninne som har gjordt dette, og hun sa at de ikke har åpent på helgene, men de kommer innom hvis du må ta ut eggene eller sette inn på lørdag/søndag, de kan ikke styre kroppen såpass at det ikke faller på en helg. Hun hadde vært der inne på påskedagene en gang :)

Snakket med en venninne som har gjordt dette, og hun sa at de ikke har åpent på helgene, men de kommer innom hvis du må ta ut eggene eller sette inn på lørdag/søndag, de kan ikke styre kroppen såpass at det ikke faller på en helg. Hun hadde vært der inne på påskedagene en gang :)

Var dette i Porsgrunn?

Back
Topp