Utseende :)

Sportymamma86

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hvordan tar du vare på deg selv nå i disse høygravide tider? Har sett tilbake på bilder fra forige svangerskap å jeg såg jo ikke uuuuut på denne tiden sist :p er mye bedre form denne gangen så nå kler jeg meg litt finere å er glad i sminke meg å fikse håret-digg å føle seg litt fresh selv om jeg nå begynner å få stor mage :) har til og med lakket tåneglene å barbert leggene, selv om det var litt av et prosjekt, ha ha :)

Aldri følt meg bedre!! Elsker hvordan kroppen ser ut ( - pupper) :p
Barberer meg overalt, litt sminke, alltid neglelakk og full kropps smøre med gode duft kremer rutine morgen og kveld. Bruker oftes tights med gode romslige gensere med store smykker eller joggebukse med fin genser til.

Stort sett tar jeg vare på meg selv som før gravid egentlig. Barberer leggene og sminker meg sånn hvertfall nårcjeg skal ut. Nå har jeg til og med hatt på meg neglelakk et par ganger! Kan ikke bruke på jobb (sykehus), så da er det så tiltak å bruke det ellers :) har lakka tånegler nå, men det måtte samboer fikse #nårikkened :P

Som før egentlig :)
Men nå er jeg uansett ikke typen som bruker laaaang tid på badet for å fikse hår/sminke da.
I forhold til forrige sv.skap så er jeg flinkere til å kle meg mer ordentlig, i hvert fall hvis jeg skal utafor døra ;)

Har egentlig aldri vært ei som bruker lang tid på badet. Holder lenge med maskara til meg, og en gang i blant eyeliner. Gjør det samme nå som før jeg ble gravid. Er flink til å kle opp magen når jeg er utenfor huset da. Føler meg nydelig som gravid :D hjemme så går det i slappe, utvaskede joggebukser og topp uten bh under :p

Her er det som før, men pynter meg nok mindre fordi jeg ikke er så mye ute og treffer venner som jeg pleier. Sminker meg lite i hverdagen til vanlig også, men så synes jeg det er deilig å kle seg opp litt innimellom :) tenker jeg må komme meg til frisøren før fødsel, for har en følelse av at det kan bli lenge til neste gang :p

Jeg hater å bruke sminke, så det styrer jeg unna :-P Men barberer leggene enda, og siden jeg jobber i butikk, må jeg være greit kledd :-) Dessuten har jeg kastet alle stygge joggebukser for ei stund siden, så det går i tights og pysj når jeg er hjemme. Akkurat som før :-)

Jeg steller meg som vanlig ☺️
dvs sminke og vanlige/fine klær. Var hos frisøren for en mnd siden og satser på en tur til frisøren igjen før nurket melder sin ankomst ☺️

Jeg sminker meg og ordner håret som vanlig. Fikk til og med satt på gelenegler og tatt pedikyr og fotpleie i spania i sommer, noe jeg aldri har gjort før :) MEN jeg er ikke så ofte ute og finner på ting pga utrolig sliten kropp. Så hjemme går jeg mye i pysj/koseklær, ingen bh, null sminke...stakkars samboeren min.. og jeg lurer på hvorfor det er mindre sex :laughing002:laughing002

Er mer opptatt av utseende nå enn til vanlig. Har er større behov for å føle meg fresh. Sminker meg før jeg går ut og bruker neglelakk. Pleier ikke bruke noe særlig sminke vanligvis:p

Sminker meg litt.. Når jeg orker.. Bruker aldri lang tid på badet uansett :D
Håret i en ball.. Bor i joggebukse og gravid skjorter :D
Shaver leggene..
Bruker litt ansiktsmaske og sånn innimellom, det er jo digg :) å ta neglelakk på tærne er fryktelig vanskelig.. Så det dropper jeg :P

Sminker og ordner meg som vanlig :) Kanskje noen flere dager med tørrshampo nå enn før i graviditeten :-P Men en stor forbedring i fra forrige svangerskap da jeg lå kvalm i 9 mnd.. :)

Sminker meg hver dag for min egen del egentlig også :p føler meg ikke så veldig vakker når posene strutter ut under øynene og jeg ser ut som et bleikt lite barn. Men bruker ikke mer enn 5-10 min på sminkingen da. Forrige graviditet brydde jeg meg ikke om utseende, eller...følte jeg så fæl ut. Gidda ikke å sminke meg og gikk bare i joggebukser og slappe topper. Nå bruker jeg litt mer energi på å føle meg vel og sånt rett og slett fordi det føles bedre:)

Sminker og ordner meg som vanlig :) har en jobb hvor jeg må være litt finere kledd (typ skjorte og mørk bukse), og siden jeg enda ikke har funnet noen behagelige gravidbukser så blir det stort sett kjole hver dag :) med støttestrømper og tights! Hehe. Men når jeg kommer inn døra hjemme er det av med bh, og inn i kosebukse og singlet ;) begynner også å slite litt med å shave leggene - vondt i bekkenet å bøye seg.

Back
Topp