V123
Glad i forumet
Jeg har naturlig mørke brunt hår, blå øyne og lys i huden men blir fort brun om sommeren. Har alltid hatt veldig mørkt hår, hadde dette som barn også. Min far har mørkt/svart hår, blå øyne og litt mørk i huden. Min mor har lys brunt hår og blå øyne. Min mann er halvt norsk og halvt latino. Moren hans er fra sør amerika. Så min mann har mørkt/svart hår, brun grønne øyne og litt mørk i huden, slik at det er tydelig at han er «blanding». Hans far har «kommune grå» hårfarge, blå øyne og lys i huden. Moren har svart hår, brune øyne og mørk i huden, du ser at hun er fra sør amerika.
Men siden vi begge er mørke har vi fått lyse barn. Mørke blondt hår, blå øyne og lys i huden. Han minste er litt mørkere i huden enn han eldste. Men det er mange som har kommentert at vi har fått så lyse barn (bare positive kommentarer altså), at det er litt rart med tanke på at vi har mørke trekk begge to.
Nå venter vi nr. 3 så veldig spent på om h*n blir mørk eller lys. Ikke at det spiller noen rolle
Dere som har barn fra før, hvilke hårfarge, øyefarge og hudtone har deres barn?
Men siden vi begge er mørke har vi fått lyse barn. Mørke blondt hår, blå øyne og lys i huden. Han minste er litt mørkere i huden enn han eldste. Men det er mange som har kommentert at vi har fått så lyse barn (bare positive kommentarer altså), at det er litt rart med tanke på at vi har mørke trekk begge to.
Nå venter vi nr. 3 så veldig spent på om h*n blir mørk eller lys. Ikke at det spiller noen rolle
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)