Utsatt mens - når ha pillefri uke?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Noen som kan dette? Jeg har utsatt mensen med p-pillene, altså tatt de aktive tablettene på nytt brett, hoppet over den pillefrie uken.
Kan jeg bare ta en pillefri periode når jeg vil nå? Og hvor lenge? Er det bare å telle en uke fra idag, om jeg ønsker pillefri uke/mensen nå?

Ja det er vel sånn det fungerer på de fleste p-pillene. Du slutter når du vil, så har du en uke "fri"...

Jeg gikk alltid ferdig brettet jeg, slik at det ble to sammenhengende brett. Fikk da mens som normalt etterpå.

jeg prøvde meg nettopp på en uke fri, men neida, funker aldri på meg, prøvde nå, skulle hatt tanta på besøk på tirsdag, begynte rett på nytt brett, men torsdag kom den helvetes tanta, iriterende at det ikke funker for meg å hoppe over en gang...

ORIGINAL: mamsentilleah

jeg prøvde meg nettopp på en uke fri, men neida, funker aldri på meg, prøvde nå, skulle hatt tanta på besøk på tirsdag, begynte rett på nytt brett, men torsdag kom den helvetes tanta, iriterende at det ikke funker for meg å hoppe over en gang...

Det må være kjedelig da! Jeg har som oftest fått mensen en uke FØR den pillefrie uken jeg da, men nå som den endelig kommer til pillefri uke, kunne jeg for en gangs skyld utsette den! Og det gikk overraskende bra, slapp det styret på nyttårsaften. Hi hi! [8D]

Back
Topp