Utsatt gyn time!

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
I dag kom det TO brev fra gyn. Ja, du har purret, så du fikk vel to timer, sier mannen.

Vel, det ene er timen min 10.7

Det andre er brev om at timen er utsatt til 15. juli fordi jeg må møte fastende.

Jeg ringer på mandag og hører om hvorfor jeg må være fastende, om det bare er for en blodprøve f.eks kan jeg ta den på morgenen 10. og komme tilbake til timen min kl 14? For det passer dårlig 15. juli, jeg skal etter planen dra på ferie 14. eller 15. Det går i nødsfall, men da kommer vi oss senere avsted og da kommer vi sent frem. Vi skal kjøre en dagsreise, og deretter videre 17. juli tiiiiiiiidlig på morgenkvisten så jeg hadde tenkt oss en hviledag eller to for ungene spesielt.
 
Ja, du må finne ut av det med fastende og ferien. Mannen din er forresten morsom. "Det er fordi du purret". Haha..
 
Det står på det første brevet at hun skulle ringe meg om de fikk en avbestilling, men jeg antar det utgår når jeg må møte fastende.

Men hvorfor fastende??? til gyn??

Det eneste jeg tenker da er at de må ta blodsukkeret mitt igjen og får "katastrofetanker" om dia...
 
Det er vel glukose ja. Men det er sikkert bare en del av mange prøver de vil ta. Ingen grunn til krisetanker.

*Taster på app på mobilen*
 
Altså. glukose. Fordi jeg fikk tatt "langtidsblodsukker" sammen med de andre prøvene de fikk sammen med henvisningen når de endelig fikk den ut av pc'n.

Og det er tatt pga mine tendeser til mulig insulinresistens, og min mors dia.
 
Ja, nå skal de bare kontrollere at det fortsatt ligger under grensen. Sånn at du er "all clear" til å få hormoner og alt du skal ha! :D
 
Konklusjon: blodprøver dag 2 neste syklus. Altså på tirsdag, om jeg ikke er gravid.

Gynekolog 14. Juli et kvarter før de åpner...

fra app
 
Jepp. Og kjempeflott at jeg får tatt prøvene nå før timen, så sparer jeg tid,i forhold til om jeg kom dit dag 13, og fikk beskjed om prøver dag 2, som er i deres ferie, så derved enda lenger til de ble tatt, etc...

fra app
 
Jepp. Og kjempeflott at jeg får tatt prøvene nå før timen, så sparer jeg tid,i forhold til om jeg kom dit dag 13, og fikk beskjed om prøver dag 2, som er i deres ferie, så derved enda lenger til de ble tatt, etc...

fra app
Ja, absolutt:). Skal vel ta noen hormon prøver du da:). Masse lykke til:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Ja, jeg skal det. i tillegg til blodsukker-greier, derav fastende.
 
Back
Topp