Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke farlig å vente litt! Og hadde jo aldri dratt ned dit med han med vannkopper!!!!Og så? Hva er så farlig med å vente litt? Det er ti ganger verre hvis noen som tåler det dårlig blir smittet! Det er tross alt mye forskjellig klientell hos lege/ helsestasjon, og vannkopper er en klar esklusjonsregel.
Det er klart man ikke drar vannkopper inn på HS, men det ER jo lenge å vente på 6 ukerskontroll om ho ikke hadde fått time før godt uti oktober. Er jo en grunn for at de skal følges jevnt, og ofte, når de er så små.Og så? Hva er så farlig med å vente litt? Det er ti ganger verre hvis noen som tåler det dårlig blir smittet! Det er tross alt mye forskjellig klientell hos lege/ helsestasjon, og vannkopper er en klar esklusjonsregel.
Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor de er så redde for vannkopper når alle innsett skal få det og helst når de er små. Mine barn har ikke hatt vannkopper enda. Han eldste blir 9 år i oktober.
Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13
Jeg vist ikke at det var så farlig! Trodde at den kun var farlig dersom man får den i en voksen alder.Fordi at vannkopper, harmløst og vanlig som det er, er ekstremt farlig for personer i risikogrupper: feks gravide som ikke har hatt det før, kreftpasienter, personer med immunforsvarslidekser for å nevne noe.
Det går veldig brahvordan går d me han da? Har han manhe kopper, og er han plaget? har han feber? venter enda i spenning på om minste og eldste mine skal få d....