utroskap??

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
Hei
Noen som har vært gjennom det og som fortsatt har ekteskapet i behold?? Kan dere sende meg en pm trenger å snakke med noen

Kjenner flere som har det. Det er en myte at ingen fortsetter ekteskapet etter utroskap, man hører bare aldri om de historiene, siden mange vil holde det skjult. Hvis begge er innstilt på å velge hverandre på nytt kan det funke fint. Masse lykke til!

God klem til deg. Uansett hva du måtte fjøre så ta deg fod tid til å tenke deg om. Og vær 100%sikker. Utroskap er forderdelige greier og bryter noe av det viktigste vi har i et forhold, nemlig tilitten :(

Ja, men det var jeg som var utro da. Vi var ikke gift, men bodde sammen. Vi er fortsatt sammen, dette er 4,5 år siden.
Heldigvis har jeg en samboer med et stort hjerte som elsker meg.
Det har ikke ødelagt forholdet vårt, det er nesten motsatt. Jeg setter mer pris på ham nå enn før, for nå vet jeg hvordan det er å nesten miste ham. Jeg tar ham ikke for gitt

Håper du har fått pratet med noen som har vært i samme situasjon. Sender over en klem❤️

Sender deg en klem, og håper du får pratet med noen som har klart å komme seg gjennom det! Jeg har bare dumpet kjæreste som har vært utro, men var verken gift eller hadde barn med han.

Jeg føler nok ikke at vi teller helt her, men jeg var utro mot mannen kort tid etter at vi ble sammen. Han fikk vite om det etter noen mnd, men da hadde forholdet blitt så viktig for oss begge at han valgte å gi meg en ny sjanse. Det var et tøft år etterpå med mye sjalusi og han hadde vanskelig for stole på meg, så det var mange krangler og tårer og lang tid før vi til slutt kom over det. Nå vet jeg at han stoler på meg igjen, og for meg var det virkelig en engangsforseelse. Men siden forholdet var nytt og jeg var så ung (15), så syns jeg ikke det er det samme som at jeg for eksempel nå skulle vært utro etter at vi hadde vært sammen lengre, har barn sammen og er gift, så om jeg har noen råd å komme med vet jeg ikke.

Back
Topp