liten prins juni 17♥♥
Gift med forumet
Noen av dere som har vært utro og fortsatt er i samme forhold??
hvordan kom dere over det? eller hvordan kom partneren over det??
hvordan kom dere over det? eller hvordan kom partneren over det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig med deg, det er veldig lett å mene ting men det kan hende man endrer mening når man står i situasjonen. .Nå er det vel ikke akkurat disse historiene TS er ute etter, da hun spør etter de som har vært utro og som fortsatt er i samme forhold...
Selv tror jeg man kan reise seg igjen som par etter utroskap, og vet om flere eksempler på det. For en del blir regelen "en gang utro, aldri mer utro", fordi de får kjent på hvor vondt det kan være.
Og tenk så ufattelig mange som blir bedratt uten å noen gang få vite det... Tror man skal være litt forsiktig med bastante uttalelser som at man aldri kunne tilgitt, at man ikke forstår folk som blir i forhold etter utroskap osv...
Hadde en kjæreste en gang som var utro. Vi prøvde å få det til å funke igjen.. Men det gikk dårlig..
Klarte aldri å stole på ham igjen.
Enig med degSamme her. Fundamentet var ødelagt, men når det er sagt kan jeg ikke si at jeg uten videre hadde gått fra mannen min i dag. Vi har et liv og barn sammen og jeg hadde i alle fall gjort det jeg kunne for å få det til å fungere (selvfølgelig litt etter omstendighetebe). Ting er sjelden svart/hvitt. Uansett all ære til de som har opplevd det og klart å få det til å fungere godt igjen.