utroskap lang

Må bare sende deg en stor klem. Har opplevd det samme en gang (ikke med bf). Var en helt j*** følelse å oppdage noe sånt.

sender deg en trøsteklem og ønsker deg lykketil. Kan ikke være mye kjekt[:'(]

Uff så kiipt..[:(][:(] og for en dust!!! [:@][:@]
Utroskap er det værste jeg vet!! [:@][:'(][:'(]
Ønsker deg masse lykke til! Sender deg mange trøsteklemmer

ORIGINAL: Sienna3

En god klem til deg.

Ikke finn deg i utroskap, det finnes så mange snille menn der ute også[:)]

ORIGINAL: anahen

En god klem til deg.

Ikke finn deg i utroskap, det finnes så mange snille menn der ute også[:)]

Uff, sender deg en god klem jeg og ! Må være veldig vondt å oppleve noe slik. Lykke til da og hold oss oppdaterte om hvordan det går med deg [:)]

Men det må jo være noe klinkende galt med den dama også da, regner med at hun vet han hadde en gravid dame hjemme den gang, og nå et lite barn!! Jeg har nulltoleranse for utro mannfolk, og enda mindre toleranse for respektløse damer som faktiskt et med på å ødelegge en familie. Jeg blir så utrolig provosert. Håper han har en god innskyldning. Pakk klar en bag til han, så han skjønner alvoret? :p jeg har ikke vært i samme situasjon før, så har ingen råd å komme med, men jeg håper du tar han godt, så ikke han ser lett på dette og fortsetter, er jo det som er faren. Håper det ordner seg for dere !! Lite linjer mellom her, men jeg skriver fra iPhone :-)

Uff, så jævlig. Stemmer i med frøken lillian her - vis han hvor skapet står om du ønsker å beholde han. Han fortjener å få seg et støkk, utroskap er uakseptabelt. Sett han skikkelig på plass og er du ikke fornøyd så kast han på dør!

ORIGINAL: Siljemor88

takk for støtten jenter.. har snakket med han å han hadde faktisk en god unnskylning...
han har vært så redd for at broren min skulle få vite om dette, de er super gode kompiser...
å på fredag fikk han høre at bror min visste det, så sambo måtte snakke med henne om det var hun som hadde sagt noe eller om hun visste hvem det var...
han skjønte at jeg reagerte som jeg gjorde, å beklaget seg veldig...
han sa han har fikset opp huset vårt å slitt ræva av seg for at vi skulle ha det greit, han ville ikke ødelegge det vi har på ei flysse som henne...
han sier han elsker meg å angelica over alt på denne jord, å han klarer seg ikke uten meg... han sa at hvis jeg gjorde det slutt kom han til å ta livet sitt for han orket ikke tanken på å miste meg....
han skal få en sjangse til, men oppdager jeg at han har løyet å truffet hun igjen, da er det over og ut!

Uff den siuasjonen du er i nå kan ikke være lett og være i. Ikke finn deg i utroskap uansett hvor glad du er i han.

fikk postet den uten å skrive ferdig jeg: det jeg skulle si var at han har jo vært utro før,han kommer neppe til å la dette være siste gang...  

Så forferdelig!! [:(] Jeg hadde nok slitt med å stole på han igjen. Du er flink hvis du klarer det. Men jeg skjønner jo godt at du vil ha han der. Du elsker han jo sikker og han er jo pappan til Angelica. Men jeg hadde aldri godtatt det...

Hva var unnskyldningen? Han truer med å ta livet av seg? Jaha, og hva svarte du til det? Nå har jeg ikke fått lest hi ditt siden du har slettet det, men jeg antar gjorde dette bevisst og hadde fortsatt hvis han ikke ble oppdaget så litt teit å si noe sånt. Hvorfor gjorde han det? Hvordan kan han påstå at han elsker deg når han gjør noe sånt?

Back
Topp