Utroligsalven

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Jeg har mange venninner som sverger til Utroligsalven for alt fra eksem til munnsår, kløende gommer før tennene til de små bryter gjennom etc. Fikk en Utroligsalve i gave nå nylig.

Har du erfaring å dele? :-) Har den hjulpet deg?

Jeg er sykt solbrent i nakken, så den fikk utfordringen der, da den også skal hjelpe på det. Spent på om den har noen effekt :-)

Www.utroligsalven.no

Svigermor prøvde den på et utslett på eldste min. Funka ikke i det hele tatt. ;)

Merker navnet på salven gjør at jeg aldri kommer til å kjøpe den. Så kleint. :p
Smøre seg med utroligsalve før man går og spiser snadderskiva og drikker dritgodsaften. :rolleyes:

Gjør underverker på barn :p det er jo utroligsalve :p så myggestikk osv blir jo bedre med en gang ;)

Har ingen erfaring med den selv, men ei venninne av mamma skryter mye av den. Samtidig har jeg ei venninne som ikke syns den virker. Tror det er som med mye annet kosmetisk, at det varierer fra person til person. Samtidig er det jo noen som som syns den virker "bare" fordi den heter nettopp "Utroligsalve":)

Merker navnet på salven gjør at jeg aldri kommer til å kjøpe den. Så kleint. :p
Smøre seg med utroligsalve før man går og spiser snadderskiva og drikker dritgodsaften. :rolleyes:

Haha enig!

Aldri testet. Bare navnet får meg til å unngå den.
Bruker heller andre salver og kjerringråd som jeg vet fungerer.
F.eks solbrenthet kan man lindre med enten aloe vera eller yoghurt naturell.
brenneslestikk kan man lindre ved å spytte på blemmene. Da forsvinner de med en gang.
Myggstikk kan man lindre med xylocain eller smøre med en fet krem.

Back
Topp