utrolige / uvanlige lyster??

litlå

Gift med forumet
har noen av dere hatt eller fortsatt har spesielle lyster etter noe?

jeg har rett og slett kick på lakris av alle slag. får liksom ikke nok!! [&:]

Iskremtror jeg kunne spist det døgnet rundt!

ikke noe spes her... litt epler bare, men jeg merker at det er mangen ting jeg ikke har lyst på som f.eks grillmat...

Ikke noe speilet her heller, spiser stort sett alt.

Men, parfymelukt greier jeg ikke!!!!

ORIGINAL: dua

Ikke noe speilet her heller, spiser stort sett alt.

Men, parfymelukt greier jeg ikke!!!!

Signerer denne. Glemte meg på fredag og sprayet på meg selv. Gjett hvem som ble grønn[:D]

har takk og lov ingen eg spiser det eg vil!

Ikke noe spesielt egentlig, men spiser vanligvis alt som er salt og fett og er ikke noe sukker-menneske....men nå har chipsen røket på dør, middagen kan knapt tvinges ned og jeg kunne tatt overdose på moreller, druer, epler og annen søt, frisk frukt! ikke så dumt, egentlig. Samme gjelder drikke, jeg er sånn som bare drikker vann; brus, juice og saft husker jeg knapt å kjøpe når jeg får gjester...men nå ryker det fort en kartog appelsinjuice eller 5 i uka...

Tidig, har og veldig lyst på salt lakris. Kjøper en pakke hver dag. Nam Nam

Jeg er kjøttoman!!!!!!!! [:D] har vært det i flere uker nå, bare ELSKER hardt stekt kjøtt! [:D] Det og vannmelon... Ser ut til at det blir de to tinga som blir min crave under graviditeten[;)]

jeg spiser alt av frisk frukt,og jeg spiser masse av det. Nærbutikken har en egen "fruktbar" og der er jeg minst 2 ganger om dagen+ at jeg spiser frukt vi har hjemme. Nesten all annen mat går jeg å "kjenner" på i mange timer etterpå..

jeg har fått en rar lyst, men jeg har ikke prøvd å spise det enda! jeg går og har lyst på reker! og jeg har ALDRI likt reker noengang! hehe...

tror ikke jeg kommer til å tørre og spise det heller! :)

Jeg er umettelig på vann, utrolig godt!

jeg og har blitt hekta på vann, særlig stort glass med vann og isbiter i, nam! Ellers fikk jeg kick på sjokoladen new energy da jeg var hjemme hos foreldrene mine denne uka. Så ille at lokalbutikken ble utsolgt for den sjokoladen... [:)]

Har begynt å reagere på "vonde" lukter....
Blir helt rar. I går når jeg fylte bensin feks. å fy....
Var helt rar etterpå.
Og jeg har ALDRI reagert på det før.... Hehehe

Jeg har også fått dilla på frukt... Pærer!!!! NAM
Og huremeiemix..... NAM....

Back
Topp